جمعه 31 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - مسئول کمیته بسکتبال سه نفره بانوان استان گیلان عصر سه شنبه در خصوص برگزاری این رقابت ها گفت : در این دوره از مسابقات ، چهار تیم بسکتبال سه نفره از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت حضور داشتند .
شادی عادلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس ، تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها به صورت دوره ای و در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با هم به رقابت پرداختند .
وی اظهار کرد : در پایان این رقابت ها ، تیم بسکتبال سه نفره فاطمه نظری ، منصوره چهره نوازی و نرگس عبداللهی با غلبه برابر رقبای خود عنوان قهرمانی مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را کسب کردند .
وی ادامه داد : همچنین تیم بسکتبال سه نفره ریحانه زارع ، نگار روشن و فلورا بلیانی به مقام دوم دست یافت و تیم بسکتبال سه نفره دنیا ساجدی ، سحر جهانگیری و الناز نصرین کاویان نیز عنوان سوم این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند .
وی بیان کرد : در پایان از سوی مسئولان برگزاری رقابت های بسکتبال سه نفره قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، به نفرات تیم های برتر جوایزی اهداء شد .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna