پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - علی خاوری افزود: با هدف ارتقاء ایمنی و در راستای حفاظت از حریم راه و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ، دیوار و سازه فلزی یک طبقه از یک ساختمان در محور رشت - فومن در دهستان ملاسرا که اقدام به افزایش بنا بدون مجوز کرده بود، تخریب شد.
وی اظهار کرد: همچنین در یک مورد دیگر تخریب و برش سازه بدون مجوز فلزی در محدوده محور لاهیجان – لنگرود روستای دیزبن با کمک راهداران و ماشین آلات ( سبک و سنگین) اداری شهرستان لاهیجان انجام شد.
وی با ضرورت تاکید بر لزوم حفظ و مراقبت از حریم راه ها افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم، ایمنی راه ها را به خطر می اندازد.
خاوری با بیان اینکه حفظ و نگهداری حریم راه ها از اولویت های اساسی در ارتقای ایمنی راهها محسوب می شود، تصریح کرد: ساخت و سازها در حریم راه ‌ها یکی از چالش‌های مهم جاده‌ای محسوب می‌شوند و حضور آنها موجب کاهش دید رانندگان و در نهایت افزایش تصادفات و مرگ و میر خواهد بود.
10 هزار و 683 کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان، یک هزار و 843 راه شهری و هشت هزار و 840 کیلومتر راه روستایی است.

ایرنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna