پنج شنبه 30 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا -نخستین همایش پدافند غیرعامل حوزه دریای خزر با هدف هم‌افزایی علمی و تولید دانش بومی مرتبط با مسائل دریای خزر و حوزه آن در زمینه پدافند غیر عامل برگزار می‌شود.

این همایش با محوریت دانشگاه گیلان، استانداری گیلان و انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران شعبه گیلان 26 و 27 آبان ماه سال جاری در دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.

اقتصاد دریا محور با رویکرد پدافند غیر عامل، پدافند غیرعامل در حوزه گردشگری و اکوتوریسم دریای خزر، حمل و نقل دریایی و الزامات پدافندی، منابع انرژی دریای خزر از نگاه پدافند غیرعامل، نقش مناطق آزاد تجاری در توسعه اقتصاد مقاومتی در حوزه دریای خزر، پدافند غیرعامل در بخش شیلات، کشاورزی، امنیت غذایی و توسعه پایدار در حوضه آبی دریای خزر، آلودگی‌های زیست محیطی و بیولوژیک در دریای خزر، پدافند غیرعامل در مهندسی با رویکرد استان‌های شمالی، نفوذ دشمن، چالش‌ها و راهکارها با نگاه به مسائل استان‌های کرانه دریای خزر، معماری و شهرسازی استان‌های ساحلی با رویکرد پدافند غیرعامل، تهدیدات نوین در حوزه دریای خزر با نگاه آینده پژوهی (سایبری، زیستی، جنگ نرم) و فرهنگ، هویت، دین و ارزش‌‌های اجتماعی با رویکرد پدافند غیر عامل از محورهای همایش پدافند غیر عامل حوزه دریای خزر است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna