پنج شنبه 30 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان  گفت : هچ واگذاری انجام نشده و اداره کل ورزش و جوانان گیلان در حال بررسی مسائل حقوقی درخواست قائم مقام باشگاه داماش است .
سعید علیپور  افزود : نامه ای از سوی بهروز محمودی قائم مقام باشگاه داماش گیلان مبنی بر هبه کردن داماش به اداره کل ورزش و جوانان گیلان ارسال شده که مشروط به پذیرش بدهی های قبل است .
وی اظهار کرد : با توجه به اینکه اداره کل ورزش و جوانان ، کار نظارت و هماهنگی بر باشگاه های ورزشی را برعهده دارد گفت : این اداره نمی تواند تیم داری کند و تیم داری توسط ادارات ورزش منع قانونی دارد .
سخنگوی اداره ورزش و جوانان گیلان ادامه داد : با توجه به این امر ، هیچ واگذاری انجام نشده و این اداره در حال بررسی مسائل حقوقی درخواست مسئولان این باشگاه می باشد .
وی بیان کرد : همچنین نامه ای از سوی معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست اجرای احکام پرونده فساد کلان اقتصادی به مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه گذاری امیرمنصور آریا ارسال شده که در آن واگذاری باشگاه شهرباران(داماش) به دستگاه های اجرایی و دولتی بدون رعایت مقررات اجرای احکام و خارج از نظارت این دادستانی را باطل و بلااثر اعلام کرده چرا که سهام این باشگاه در توقیف دادستانی است .
سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد : امیدواریم که مسایل حقوقی و مالی این باشگاه مرتفع شود و این تیم با قدرت در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حضور یابد .
پیش از این از سوی بهروز محمودی قائم مقام باشگاه داماش گیلان اعلام شده بود که طی نامه ای ، امتیاز این باشگاه به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان واگذار شده است .
تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان حضور داشت ، به دلیل کسب نتایج ضعیف و قرار گرفتن در مکان نوزدهم و ماقبل آخر رده بندی ، به مسابقات لیگ دسته دوم سقوط کرد .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna