سه شنبه 28 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - محمدجعفر هاشمی اظهار کرد: در شهرستان مرزی بندر آستارا بیش از 16 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.

وی با تأکید بر اینکه ساختمان بسیاری از 156 مدرسه دخترانه و پسرانه فعال در سطح شهرستان نوساز هستند، ادامه داد: برای سالتحصیلی 96 – 1395 چهار مدرسه جدیدالاحداث دیگر به آمار مدارس نوساخت شهرستان افزوده خواهد شد.

وی افزود:با بهره برداری از این مدارس در مجموع 39 اتاق برای ایجاد کلاس درس، آزمایشگاه، دفتر،اتاق معلمان و... تجهیز خواهد شد.

هاشمی از تلاش برای اتمام نوسازی پروژه های آموزشی شهرستان که پیش از سال 1392 تاکنون راکد مانده اند، سخن گفت و توضیح داد: اتمام و بهره برداری از این پروژه ها در اولویت برنامه ها قرار دارد.

وی اتمام عملیات احداث و بهره برداری از هنرستان دخترانه فاطمیه در مجتمع شهید علی انصاری را مهمترین برنامه پیش رو برشمرد و خاطر نشان کرد: این هنرستان با 12 کلاس درس و کارگاه، یکی از بزرگترین پروژه های مدرسه سازی شهرستان می باشد که برای تکمیل آن 15 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

مدیر آموزش و پرورش آستارا در بخش پایانی سخنان خود به معرفی سه مدرسه دیگر که در سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهند رسید، پرداخت و یادآور شد: مدرسه پسرانه حشمت شهر لوندویل با 6 کلاس درس، مدرسه 15 خرداد روستای غلام محله با 12 کلاس درس و مدرسه فردوسی روستای سیبلی با 6 کلاس درس، مدارسی می باشند که پس از بهره برداری، آمار مراکز آموزشی شهرستان را افزایش و بهبود می بخشد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna