شنبه 1 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا -علی طلوعی در دیدار با رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان،اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز گیلان آمادگی لازم برای کمک به این بانک ارزشی را اعلام می‌دارد تا اقتصادی توانمند و پویایی در استان داشته باشیم.

وی با اشاره به حمایت‌های بانک مهر اقتصاد در زمینه کمک به ساخت و برنامه‌های تولیدی در صدا و سیمای مرکز گیلان، افزود: این مرکز در زمینه ساخت برنامه‌ها و ترویج و تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در زمینه فرهنگی نیازمند حمایت‌های بانک مهر اقتصاد است که با تعامل و همکاری می‌توان اقدامات ارزشمندی را در این زمینه انجام داد .

فریدون حاجی‌زاده، رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان، تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد در سال 1372با هبه مقام معظم رهبری به عنوان صندوق قرض‌الحسنه جهت رفع مشکلات بسیجیان افتتاح و به بهره‌برداری رسید که با اقدامات مثبت و رضایتمندی و کمک مردم توسعه و تبدیل به بانک گردید.

وی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی و بانکداری اسلامی دو رکن اصلی بانک مهر اقتصاد است که بعنوان یک بانک ارزشی در ترویج فرهنگ بانکداری بدون ربا در جامعه فعالیت می‌کند  .

حاجی‌زاده با بیان اینکه بیش از یک دهه از تشکیل کارگروه بانکداری اسلامی بدون ربا توسط بانک مهر اقتصاد در قم می‌گذرد، گفت: کارکنان بانک مهر اقتصاد امروز بعنوان یک مشاور در زمینه بانکداری بدون ربا و ترویج اقتصاد و سرمایه گذاری اقتصادی در کنار ارباب رجوع قرار دارند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna