پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - مجيد فاتحي معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد انزلي با بيان اينكه مركز تفريحات دريايي آقايان و بانوان از روز شنبه اول خرداد ماه، پذيراي مسافران و گردشگران بازديد كننده از منطقه آزاد انزلي است، گفت: اين مركز در دو بخش بانوان و آقايان با دارا بودن امكاناتي از قبيل: كافي شاپ، سالن ماساژ، چترهاي سايه بان با پوشش سقف كاهي، صندلي هاي آفتاب گير، رختكن با كمدهاي داراي قفل هوشمند، اتاق هاي تعويض لباس، دوش صحرايي، كفپوش چوب بلاست، فضاي سبز زيبا، زمين واليبال، ميز پينگ پنگ، فوتبال دستي و ... آماده پذيرايي از مسافران و گردشگران منطقه مي باشد.

وي از استقرار تيم هاي نجات غريق، هلال احمر، هميار پليس و اورژانس در اين مركز تفريحي به منظور حفظ امنيت و رفاه حال گردشگران خبر داد و افزود: مركز تفريحات دريايي منطقه آزاد انزلي به‌ عنوان مجهزترين و مناسبترين مركز تفريحات دريايي شمال كشور در مرحله نخست در قالب دو طرح آقايان و بانوان در فضايي به مساحت ۵/۵ هكتار پهنه خشكي و دريايي در منطقه آزاد انزلي ساخته شده كه بالابردن ضريب ايمني گردشگران در بهره‌گيري از مواهب طبيعي درياي خزر، توسعه ورزشهاي آبي-ساحلي در محدوده منطقه، بالا بردن سطح امكانات و تسهيلات قابل ارائه به گردشگران و ارائه الگويي مناسب از طرحهاي ساحلي-گردشگري در مناطق ساحلي شمال كشور از جمله دلايل ايجاد آن مي باشد.

گفتني است مركز تفريحات دريايي منطقه آزاد انزلي از سال گذشته با حضور مديران استاني و كشوري به عنوان يكي از پيش نيازهاي گردشگري ساحلي استان در اين منطقه شروع به كار نمود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna