جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - بهروز محمودی  افزود : با توجه به مشکلات مالی که این باشگاه طی چند سال اخیر با آن روبرو بوده ، این تیم به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان واگذار شد .
وی اظهار کرد : امیدواریم که با واگذاری داماش گیلان به مسئولان گیلانی و اداره کل ورزش و جوانان استان، فصلی نو در تاریخ این باشگاه پرهوادار رقم بخورد .
وی ادامه داد : همچنین امیدواریم که اداره کل ورزش و جوانان گیلان بتواند به این تیم پرطرفدار سر و سامانی بدهد و با قدرت در رقابت های لیگ دسته دو حاضر شود تا در آینده نزدیک، شاهد حضور این تیم در برترین رقابت های لیگ کشور باشیم .
پیش از این از سوی قائم مقام باشگاه داماش گیلان اعلام شده بود که آمادگی واگذاری باشگاه داماش گیلان در صورت پرداخت بدهی فصل اخیر به مجموعه شورای اسلامی شهر رشت را دارد.
تیم فوتبال داماش گیلان فصل گذشته با هدایت مجید جهانپور در رقابت های لیگ دسته اول جام آزادگان حضور داشت که به دلیل نتایج ضعیف این تیم در طول رقابت ها ، در اواسط نیم فصل دوم مجید جهانپور از سمت خود کناره گیری کرد و افشن ناظمی عهده دار سرمربیگری این تیم شد اما این تغیر نیز سودی برای تیم فوتبال داماش گیلان به همراه نداشت و در پایان با کسب رتبه نوزدهم و ماقبل آخر جدول رده بندی ، به رقابت های لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد . /

ایرنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna