چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - محمدعلي نجفي در اين احكام محمد احمدي پور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار را به عنوان قائم مقام رئيس، يونس رنجكش سرپرست اداره كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري را به عنوان دبير و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي، دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر، دبير شوراي امر به معروف و نهي از منكر، دبير شوراي فرهنگ عمومي، دبير ستاد ساماندهي سكونتگاه هاي غير رسمي اين استان را به عنوان اعضاي ستاد منصوب كرد.
در احكام استاندار گيلان كه رياست اين ستاد را از سوي وزير كشور بر عهده دارد، آمده است: با توجه به ابلاغيه وزارت كشور در خصوص تشكيل ستاد فرهنگي و اجتماعي مديريت آسيب هاي اجتماعي و همچنين با عنايت به شعار محوري سال جاري با هدف اقدام و عمل جدي در خصوص كنترل و كاهش آسيب هاي اجتماعي اين احكام صادر شده است.
در حكم استاندار گيلان و رئيس اين ستاد خطاب به اعضا آمده است: اميد است كه در پرتو عنايت ايزد منان و در راستاي منويات مقام معظم رهبري، اهداف دولت و تدبير و اميد با تلاش بي شائبه اين ستاد شاهد گسترش هرچه بيشتر اعتلاي فرهنگي و اجتماعي و كاهش آسيب هاي مختلف در استان و ايران اسلامي باشيم.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna