شنبه 1 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - مهیار رستگار  با اشاره به وضعیت راه‌های گیلان اظهار کرد: به استثنای مسیر آزاد راه‌ رشت‌ ـ‌ قزوین در حد فاصل رستم‌آباد‌ ـ رودبار که دو هفته به دلیل رانش زمین مسدود است، در بقیه محورها تردد جریان دارد.

وی با بیان اینکه مسدود شدن مسیر مذکور موجب افزایش تصادف رانندگی در جاده قدیم رشت‌ـ‌قزوین محور رستم‌آباد‌ ـ‌ رودبار شده است، تصریح کرد: در این مسیر شرایط رانندگی دو طرفه است.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه در محور قدیم مذکور انواع خودروهای سنگین در تردد هستند، گفت: پس از انسداد محور آزادراه و تردد از جاده قدیم، شاهد رشد حوادث رانندگی در رستم‌آبادـ‌رودبار هستیم که تلفات جانی نیز در بر داشته است.

این مسئول عدم رعایت سرعت را دلیل افزایش وقوع تصادف در محور جاده قدیم رشت‌ ـ‌ قزوین عنوان کرد و یادآور شد: در این محور چهار نفر بر اثر تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند.

رستگار تغییر شرایط رانندگی در مسیر مذکور را همراه با رعایت نکات ایمنی مورد تأکید رانندگان قرار داد و خاطرنشان کرد: رانندگان در بخشی از آزادراه مجبور به تغییر مسیر خود و عبور از جاده قدیم هستند.

وی متذکر شد: رانندگی در جاده‌ قدیم رشت‌ـ‌قزوین مانند آزاد راه نیست و کوچک‌ترین تخطی از سرعت موجب وقوع تصادف مرگبار می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان رعایت سرعت و سبقت مطمئنه را ضرورت دانست و یادآور شد: اصرار در تخطی از سرعت حاصلی جز وقوع حوادث دلخراش ندارد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna