پنج شنبه 30 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - بازار روز شماره 4 این شهر بر خلاف نامش، مخروبه‌ای بوده که سال‌ها بر اثر بی‌تفاوتی مسئولان شهری بلاتکلیف رها شده و امروز به محلی متروکه و آلوده برای تجمع معتادان و خلافکاران تبدیل شده است.

بازار روز شماره 4 لاهیجان فاقد هر گونه موارد بهداشتی بوده و معضل بزرگی برای کسبه و مغازه‌داران این منطقه است به گونه‌ای که خانواده‌ها جرأت خرید در بازار روز شماره 4 را ندارند.

جمعی از مغازه‌داران و کسبه بازار روز شماره 4 لاهیجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از وضعیت این مکان که سال‌ها با وجود اطلاع مسئولان، همچنان بلاتکلیف رها شده، به شدت انتقاد کردند.

یکی از کسبه‌ها به نمایندگی از همکاران خود اظهار کرد: حدود 30 سال پیش زندگی خود را فروختم و مغازه‌ای در بازار روز شماره 4 خریداری کردم در آن زمان شهردار پس از فروختن 120 مغازه در این بازار روز، مکان مذکور را به حال خود رها کرده و نسبت به آن بی‌تفاوت شده است.

بهمن پرندآور افزود: بنده حکمی از شعبه سی‌ودو دیوان عدالت اداری دارم که در آن شهرداری لاهیجان باید بازارچه را ساماندهی و بهداشت آنجا را تأمین کند.

وی با بیان اینکه شهردار در پاسخ حکم دیوان عدالت اداری نامه‌ای مبنی بر ساماندهی کردن مکان مذکور را داده است، گفت: شهردار در این نامه آورده که بهداشت بازار روز 4 را اصلاح کرده است.

این مغازه‌دار ادامه داد: پس از سه سال از صدور حکم دیوان عدالت اداری تعدادی عکس از بازارچه گرفتیم و بار دیگر تقاضای اجرای حکم کردیم.

وی با اشاره به اینکه بازار روز شماره 4 لاهیجان پس از 25 سال همچنان بلاتکلیف است، خاطرنشان کرد: وضعیت بازار روز شماره 4 لاهیجان به گونه‌ای است که امکان هر گونه فعالیت و کسب برای تمام افراد کسبه وجود ندارد.

پرندآور اظهار کرد: حدود 30 سال بازار روز شماره 4 محل تجاری کسب بوده، اما عملاً غیرقابل استفاده است و از باب کسب معاش و مراوده اقتصادی با مردم مشکلاتی دارد.

وی با تصریح بر اینکه حاضر به معاوضه ملک خود از بازار روز به مکان دیگر هستیم، یادآور شد: سال‌هاست این مکان توسط شورا و شهرداری به حال خود رها شده و خانواده‌ها نمی‌توانند در این مکان خرید کنند.

این کسبه خواستار ساماندهی و تعیین تکلیف بازار روز شماره 4 شهر لاهیجان پس از حدود 30 سال شده است.

/فارس

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna