پنج شنبه 9 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت : تیم های فوتبال سپیدرود رشت و کیمیافرآیند تهران در هفته سوم از دور برگشت مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور رو در روی هم قرار می گیرند .

رادنی دیدار  افزود : بر این اساس ، این مسابقه عصر روز یکشنبه  12 اردیبهشت ماه جاری در تهران برگزار می شود و تیم سپیدرود در این بازی حساس ، میهمان است .
وی اظهار کرد : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند در این دیدار نیز برابر تیم کیمیافرآیند تهران به برتری دست یابد تا همچنان با حفظ موقعیت خود در جدول رده بندی ، شانس مدعی صعود به رقابت های لیگ دسته اول باشد .
وی ادامه داد : با توجه به اینکه تیم فوتبال سپیدرود رشت در دو دیدار قبلی خود به ترتیب توانست تیم های شهرداری بندرعباس و کارای شیراز را شکست دهد ، با روحیه خوب به مصاف تیم کیمیافرآیند تهران می رود و امیدواریم تیم سپیدرود رشت با ارائه یک بازی تماشاگرپسند برابر حریفش به پیروزی برسد .
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد : هم اکنون تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب 14 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم بادران تهران در مکان دوم و تیم کیمیا فرآیند تهران با کسب هشت امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی گروه خود قرار دارند .
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و کیمیافرآیند تهران در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم با تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران ، کارای شیراز و بادران تهران و شهرداری بندرعباس هم گروه هستند .
مرحله نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم کشور با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار می شود که تیم های حاضر به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم برتر هر گروه ، به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را دریافت می کند .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna