سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا -سپاس خداوندی را که خلعت معلمی برقامت بهترین بندگان خود یعنی  پیامبران و پیشوایان دینی پوشاند تا انسان در پرتو وجود آنان استعداد ها و توانایی خود را شکوفا نماید.

تقارن آغازین روز هفته بزرگداشت مقام معلم با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و برگزاری اجلاسیه فرهنگیان شهید گیلان حاوی این پیام مهم است که شهدای گرانقدر فرهنگی و دانش آموزان بهترین الگو برای آحاد جامعه بویژه این قشر تأثیرگذار جامعه هستند.

بی شک تقدیر از مقام شامخ معلم در یک روز و یک هفته خلاصه نمی شود اما این هفته فرصت مناسبی است تا از تلاش‌‌های صادقانه آفرینندگان زیباترین جلوه‌های مهربانی و ایثار به عنوان پیشتازان علم و اندیشه تجلیل شود تا تحت هدایت‌های عالمانه رهبر معظم انقلاب در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید شاهد شکوفایی، رشد و بالندگی علمی و پژوهشی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی ‌باشیم.

اینجانبان ضمن تبریک تقارن هفته‌ی معلم با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) به همه ی فرهنگیان این مرز و بوم از خداوند متعال سربلندی و پیروزی آنان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواستاریم و امیدواریم این عزیزان با حضور پرشور در اجلاسیه‌ی فرهنگیان شهید گیلان بار دیگر با آرمان‌های شهدای انقلاب تجدید پیمان کنند.


      

   زین العابدین قربانی                                   غلامعلی جعفرزاده                   محمدعلی نجفی

     نماینده ولی فقیه در استان                    رئیس مجمع نمایندگان               استاندار گیلان

       و امام جمعه رشت

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna