سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - در اين مسابقه كه عصر پنجشنبه در رشت برگزار شد ، تيم فوتبال نوجوانان شهرداري رشت با نتيجه سه بر صفر برابر تيم فوتبال نوجوانان آبي پوشان رشت به برتري دست يافت .
در جريان اين مسابقه كه از هفته بيست و يكم اين رقابت ها برگزار شد ، تيم فوتبال نوجوانان شهرداري رشت در يك بازي برتر موفق شد با به ثمر رساندن سه گل ، همشهري خود را شكست دهد تا همچنان صدرنشين اين رقابت ها باشد .
در ديگر ديدار برگزار شده از هفته بيست و يكم اين مسابقات نيز ، تيم هاي فوتبال نوجوانان فجر شهيد محسني رضوانشهر و شهرداري تولمشهر رو در روي هم قرار گرفتند كه در نهايت تيم فجر شهيد محسني رضوانشهر با نتيجه دو بر يك حريف خود را شكست داد .
در جدول رده بندي اين رقابت ها نيز ، تيم فوتبال نوجوانان شهرداري رشت همچنان در صدر جدول قرار دارد ، تيم هاي فوتبال نوجوانان شهرداري بندرانزلي و كادوس ماسال نيز به ترتيب در مكان هاي دوم و سوم جدول قرار دارند .
در رقابت هاي فوتبال قهرماني ليگ برتر نوجوانان باشگاه هاي استان گيلان ، 12 تيم حضور دارند كه به صورت دوره اي و رفت و برگشت در يك گروه با هم به رقابت مي پردازند .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna