پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - دکتر محمود گودرزی در نودمین شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت:امیدواریم در سال 95 در موضوع تکمیل پرو‍ژه های ناتمام گام موثری برداریم.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به چهار هزار پرو‍زه ناتمام ورزشی که برای دوالت یازدهم به جا مانده گفت: با کمک اعتبارات عمرانی دولت ،خیرین ورزشی ،بخش خصوصی و اعتبارات استان ها امیدواریم امسال گام موثری در این زمینه برداریم.
همچنین در این نشست مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس گزارشی از روند برنامه های استانی خود ارائه کرد.
کامیاب گفت:خوشبختانه با درایت وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید در بخش تکمیل پروژه های عمرانی موفق بوده ایم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس درباره میزانی جام جهانی کشتی فرنگی با اعلام هزینه 5/4میلیارد تومانی برای تجهیز و آماده سازی سالن وسایر امکانات مورد نیاز این رقابت ها گفت:سالن استاندارد و مناسب آماده شده است و ظرف چند روز آینده به فدراسیون کشتی برای برگزاری جام جهانی تحویل می شود.
کامیاب ادامه داد:با برنامه های عمرانی که داریم تاسال اینده پرو‍ژه نیمه تمام در فارس نخواهیم داشت.
در ادامه دکتر گودرزی باتقدیر از عملکرد مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت:مطمعن هستم شیراز میزبان خوبی برای مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی خواهد بود و فارس به عنوان یکی از قطب های کشتی فرنگی می تواند از این فرصت برای تبلیغ و توسعه این رشته به خوبی استفاده کند.
وزیر ورزش و جوانان همچنین به راه اندازی خانه های جوانان اشاره کرد و افزود:ایجاد خانه های جوانان در استان های مختلف از جمله برنامه های مهم وزارتخانه است.
درپایان با نظرر دکتر گودرزی مقرر شد جلسه بعدی شورای معاونان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود.

وزارت ورزش وجوانان

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna