جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - دکتر سید مناف هاشمی گفت: با توجه به تلاش هایی که صورت گرفته است از هفته اول اردیبهشت قصد شروع پرداخت جوایزی که با حضور ریاست محترم جمهور به قهرمانان اهدا شد را داریم .

وی اظهار داشت:هماهنگی های لازم با صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان انجام شده و جدول نحوه توزیع هم با همکاران در اداره کل پشتیبانی و صندوق نهایی شده است .

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص پرداخت به فدراسیون های المپیکی گفت: قصد داریم در اواسط اردیبهشت پرداختی به فدارسیون های المپیکی داشته باشیم و باقی فدراسیون ها هم مبالغی به حسابشان واریز خواهد شد.

وی در خصوص واریز حقوق ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی بیان داشت :.با جدولی که آماده کرده ایم از ابتدای فروردین ماه حقوق ورزشکاران را از طریق صندوق حمایت به صورت مستقیم واریز می شود.در خصوص پیشکسوتان هم باید بگویم که این دوستان دوماه حقوق عقب افتاده داشتند که با پیگیری هایی که امروز انجام شد یک ماه از حقوق آنان تا هفته آینده به حسابشان واریز خواهد شد./وزارت ورزش

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna