سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - مسعود رهنما در دومین نشست شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت : شهدای مدافع حرم در دورانی که بیش از هر زمانی دنیا طلبی وظواهر دنیوی خیلی ها را گرفتار خودکرده است با گذشتن از جان شیرین و ارزشمند خود خواستند تا آرامش و امنیت را برای مردم و مسئولین فراهم آوردند.

وی افزود: برای زنده نگه داشتن نام ویاد آن قهرمانان واقعی وطن ، این اداره کل تصمیم دارد در مراسمی با حضور خانواد ه های شهدا ، مکانهای ورزشی واداری خود را به نام شهدای گیلانی مدافع حرم نامگذاری کند.

رهنما درادامه این نشست با مهم دانستن نقش روابط عمومی واطلاع رسانی از معاونین ، مسئولین ستادی ، روسای شهرستانها وهیئتهای ورزشی خواست فعالیتها ، عملکرد و رویدادهای خود را به روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان برای اطلاع رسانی مردم ورسانه ها به موقع انجام دهند.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان با اشاره باینکه تا کنون ساختارهای مناسب برای روابط عمومی اداره کل فراهم نشده است ،گفت : باید امسال به سمت اطلاع رسانی درست عملکرد و تولید یک برنامه اختصاصی ورزشی با مشارکت صدا وسیمای مرکز گیلان برویم .

وی درپایان از تمامی روسای ادارات ورزش وجوانان شهرستانها وهیئتهای ورزشی خواست هرچه سریعتر روابط عمومی یا رابط خبری خو را با مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی ورزش وجوانان گیلان معرفی کنند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna