شنبه 1 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - هادي تيزهوش تابان افزود: اقتصاد مقاومتي، اقتصادي درون گراست و استفاده از توليدات كشور در بخش صادرات ديده شده است.
وي ادامه داد: پس از برجام، زمينه مناسبي فراهم شده تا اقتصادي با توليدات قوي و صادراتي خوب داشته باشيم.

** برگزاري اجلاس اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل توسط اتاق بازرگاني، اصناف و تعاون گيلان
تيزهوش تابان از برگزاري اجلاس نهادهاي بخش خصوصي اتاق بازرگاني، اصناف و تعاون گيلان با عنوان تبيين سياست هاي اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل در ارديبهشت ماه امسال خبر داد.
وي با بيان اينكه تمامي هدف گذاري هاي امسال ما براساس تحقق منويات رهبري خواهد بود، گفت: هدف از اين اجلاس، هماهنگي سازمان ها و ارگان هاي بخصوصي با همكاري بخش دولتي براي تحقق شعار امسال است.
وي با تاكيد بر ضرورت برخورداري از اقتصاد قوي با توليدات مناسب و صادرات براي تحقق اقتصاد مقاومتي خاطرنشان كرد: يك اقتصاد پويا، خود را با بالا و پايين شدن عوامل مختلف همچون ارزان و يا گران شدن نفت تنظيم مي كند و ميزان آسيب ديدن آن از بوجود آمدن اين مسائل، كمتر است.
تيزهوش تابان با بيان اينكه پس از برجام اتفاقات خوبي افتاده كه براي بخش خصوصي ملموس است، تسهيل در ارتباطات ، تمايل سرمايه گذاران خارجي براي ورود به بازارهاي ايران و تثبيت نرخ ارز را از جمله اين اتفاقات مثبت در اقتصاد كشور عنوان كرد.
وي ادامه داد: بخش خصوصي بايد نگاه خوش بينانه اي به حل شدن مسائل و مشكلات اقتصادي داشته باشد و براي رونق اقتصادي كشور كمك كند.
وي به ظرفيت هاي استان در تحقق اقتصاد مقاومتي نيز اشاره و بيان كرد: اكنون تجارت با روسيه يكي از پتانسيل ها و نقاط قوت كشور و استان است و فرصت مناسبي براي صادرات محصولات غذايي به اين كشور فراهم شده است.
وي اضافه كرد: به دليل آماده نبودن زيرساخت ها از جمله خطوط حمل و نقل هوايي ، زميني و دريايي هنوز نتوانسته ايم بهره كافي را از اين فرصت ببريم و اميدواريم اين مشكلات برطرف شود تا اهداف اقتصاد مقاومتي نيز در اين بخش تحقق يابد.

ایرنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna