پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا -محمد احمد زاده عصر جمعه در كنفرانس خبري پيش از بازي تيمش مقابل پرسپوليس تهران اظهار كرد: بازي فردا براي هر دو تيم، بسيار سخت است و اميدواريم با كسب سه امتياز بازي، شرايط مان را در جدول بهتر كنيم.
وي با تاكيد بر تلاش تيم براي تغيير نتيجه به نفع ملوانان افزود: علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه مان در مقابل پرسپوليس ، در بازي فردا با حمايت و تشويق تماشاگران مي توانيم در گرفتن سه امتياز اين بازي موفق شويم.
احمدزاده با اشاره به ايده آل نبودن شرايط پژمان نوري براي حضور در بازي فردا تصريح كرد: دوست ندارم پژمان با درد در زمين بازي حضور يابد.
وي با تاكيد براينكه استفاده از نوري مي تواند موجب تشديد مصدوميت اين بازيكن شود، افزود: با توجه به پنج بازي حساس باقيمانده پس از ديدار مقابل پرسپوليس، ترجيح مي‌دهم تا جايي كه امكان دارد از پژمان نوري استفاده نشود.
برانكو ايوانكوويچ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران به دليل تاخير دو ساعته در پرواز تهران - رشت، به كنفرانس خبري پيش از ديدار تيمش مقابل ملوانان نرسيد.
ملوان بندرانزلي در ادامه رقابت هاي ليگ برتر فوتبال و از هفته بيست و پنجم، فردا (شنبه) در ورزشگاه تختي انزلي و از ساعت 17 و 30 دقيقه ميزبان پرسپوليس تهران است./ایرنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna