جمعه 10 فروردین 1403

صبح امروز در محل دفتر فرماندار ؛ جلسه ای با حضور فرماندار، معاون امور عمرانی و برنامه ریزی، رئیس امور آب مرکزی شهرستان و مدیران پروژه های مربوط و بخشداران بخش مرکزی و بخش لشت نشاء برگزار شد.

در این جلسه سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت به پروژه لایروبی رودخانه پیربازار و اهمیت آن برای کل شهرستان رشت اشاره کرد و گفت : اقدامات لازم برای برطرف نمودن مشکلات این پروژه بایدهر چه سریع ترانجام شود.

 آذرنگ ؛ رئیس امور آب مرکزی شهرستان رشت درباره آخرین وضعیت لایروبی رودخانه پیربازار اظهار داشتند : این پروژه در خصوص اعتبارات ؛ مشکلات خاص خودش را دارد و با توجه به اهمیت آن و پیگیری های مستمر استاندار ، پروژه به صورت اضطراری انجام گردیده و هنوز به طور کامل به پایان نرسیده است.

 ایشان تصریح کردند : نظر به اهمیت این پروژه و مکاتباتی که با ستاد بحران انجام شد ، هیچ گاه کار عملا تعطیل نشد و همچنان ادامه دارد.

 اذرنگ همچنین افزودند : این پروژه به نام پیربازار است ؛ ما بر اساس طرح و نقشه ای که داشتیم آن را ادامه می دهیم اما هر چه به جلو حرکت می کنیم ، کل منطقه و روستاهای اطراف را نیز در بر می گیرد.

فرماندار شهرستان رشت همچنین با اشاره به اهمیت پروژه رودخانه پیربازار اضافه کرد : ما همچنان پیگیر موضوع لایروبی رودخانه پیربازار هستیم و با توجه پیگیری های مستمر استاندار به این پروژه ؛ که مدنظر همه عزیزان در سطح شهرستان و استان است ، امید است موافقت لازم مبنی بر کسب اعتبارات لازم در سال 95 ، با کمیته برنامه ریزی شهرستان  انجام گیرد.

وی در ادامه در خصوص بحث باران و بارندگی در شهرستان رشت گفت  اهمیت رودخانه پیربازار  با توجه به رسیدن فصل کشاورزی ، جزء پروژه های است که در خصوص بحث آب رسانی باید در الویت قرار گیرد.

در ادامه جلسه ؛ رضائی دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت ، گزارشی از تخصیص اعتبارات سال 95 ، برای پروژه های جاری ارائه نمود./فرمانداری رشت

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna