جمعه 31 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - نائب رئیس هیات فوتبال گیلان افزود: معصومه جهانچی برای سومین سال پیاپی از سوی فدراسیون فوتبال، برای سرمربیگری تیم فوتبال دختران زیر 14 سال انتخاب شد.
پوران واحدی یادآور شد: اعضای قطعی تیم ملی فوتبال دختران زیر 14 سال کشور در آخرین مرحله اردوی انتخابی که از بیست و دوم تا بیست و پنجم فروردین ماه جاری برگزار می شود، مشخص خواهد شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 14 سال کشور نیز به خبرنگار ایرنا گفت: تیم ملی فوتبال دختران زیر14 سال کشور، خود را برای مسابقات فوتبال بانوان مرکز جنوب آسیا آماده می کند.
معصومه جهانچی یادآور شد: این مسابقات از پنجم اردیبهشت ماه آینده آغاز شده و به مدت 9 روز ادامه می یابد.
وی با بیان این که این مسابقات در دو گروه چهار و سه تیمی برگزار می شود، تصریح کرد: در این مسابقات کشورهای تاجیکستان، قرقیزستان، بوتان و ایران در گروه چهار تیمی و نپال، بنگلادش و هند در گروه سه تیمی حضور دارند.
وی در مورد نحوه برگزاری این مسابقات بیان کرد: دراین مسابقات پس از صعود دو گروه از هر تیم، تیم ها بصورت ضربدری برای مشخص شدن نفر اول تا سوم به رقابت می پردازند.
تیم ملی فوتبال دختران زیر 14 سال، در مسابقات فوتبال مرکز جنوب آسیا که دو سال گذشته در سریلانکا برگزار شد، به مقام نائب قهرمانی دست یافت.
سال گذشته نیز این رقابت ها که در نپال برگزار می شد، به سرانجام نرسید و نیمه کاره رها شد.
مسابقات فوتبال بانوان مرکز جنوب آسیا از پنجم تا سیزدهم اردیبهشت ماه امسال در تاجیکستان برگزار می شود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna