سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

اسدالله عبدالله تابار گفت : اهمیت ارج نهادن به مقام شهید را در سالی که مزین به برگزاری کنگره 8 هزار شهید استان است بعنوان وظیفه شرعی و عرفی یاد کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان املش افزود: در ایام نوروز با برگزاری مسابقات والیبال، فوتبال،راهپیمایی خانوادگی در روستای علی کلایه تلاش کردیم تا حرکات ارزشمندی با محوریت گرامیداشت یاد شهدا انجام دهیم.

وی برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی باشرکت 20 تیم را یک فعالیت خوب برای جامعه ورزش املش در ایام تعطیلات نوروزی ارزیابی کرد و افزود: نهادینه کردن مسابقات ورزشی با نام شهدا و جام نوروز ضمن اینکه بر غنای اوقات فراغت جوانان تاثیر بسزایی خواهد داشت، در ترغیب آحاد جامعه نیز به انجام فعالیت های ورزشی موثر است.

تابار صعود گروه کوهنوردی به ارتفاعات بلوردکان املش تحت عنوان گرامیداشت روز جمهوری اسلامی را از دیگر برنامه های نوروزی اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی شهرستان املش عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه کنگره 8 هزار شهید گیلان در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، در این مدت همه مسابقات و رقابت های ورزشی شهرستان املش را با نام پربرکت شهدا برگزار خواهیم کرد./ایسنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna