پنج شنبه 9 فروردین 1403

دکتر محمدعلی نجفی ظهر امروز در افتتاح بزرگترین مجموعه ورزش‌های آبی و تفریحی استان خروج از رکود، شکوفایی و امید در بخش اقتصادی را از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید برشمرد و افزود : امیدواریم با همکاری خوب مجلس دهم شورای اسلامی شاهد گام‌های موثرتری را در راستای توسعه کشور باشیم.

استاندار گیلان با اشاره به مزین شدن  امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی و افرادی که در مردم امید می‌آفرینند تأکید کرد .

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا هر چه بیشتر زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در استان فراهم کنیم افزود : در برنامه ششم توسعه برای دست یافتن به رشد 8 درصدی سالانه حداقل 25 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری نیاز است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت در بخش سیاست خارجی اظهار داشت : خوشبختانه دولت تدبیر و امید گام بزرگی را در بخش سیاست خارجی و مذاکرات برداشته اما این تنها زمینه‌ساز سرمایه‌گذاری‌ها می‌باشد.

دکتر نجفی بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران تأکید کرد و افزود : باید زمینه سودآوری سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم تا با سود بیشتر شاهد کار و سازندگی بیشتر در استان باشیم.

وی تأکید کرد : در سال جاری نیز حمایت از بخش خصوصی را با جدیت بیشتر ادامه خواهیم داد.

نماینده عالی دولت در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه به تمامی رشته‌های ورزشی تأکید کرد و با بیان اینکه بخش عظیمی از ورزش دوستان استان به رشته ورزشی فوتبال عشق می‌ورزند افزود : مدیر کل ورزش و جوانان به جد دنبال توسعه در بخش سخت افزاری و نرم افزاری ورزش است اما باتوجه به بزرگی کار تنها از عهده یک اداره کل بر نمی‌آید و باید همه تلاش کنیم تا شاهد توسعه امور ورزش و جوانان در استان باشیم.

وی به پشتوانه‌های عظیم مالی برخی از تیم‌های فوتبال در کشور اشاره کرد و افزود : متأسفانه تیم‌های فوتبال گیلان از پشتوانه‌های مالی عظیم برخوردار نیستند.

دکتر نجفی گفت : باید از تمامی رشته‌های ورزشی حمایت لازم صورت گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به نگرانی‌های ایجاد شد در بین جوانان برای 3 تیم فوتبال ورزش استان بر ضرورت کمک به این تیم‌ها تأکید کرد و افزود : باید بدون در نظر گرفتن اندیشه‌های فردی و بزرگ نمایی و تنها با هدف کمک به ورزش و ورزش دوستان صورت گیرد.

دکتر نجفی همچنین شنا را آماده سازی بدن در دیگر رشته‌های ورزشی دانست و افزود : علاوه بر این ورزش و با فعالیت بیشتری برای افرادی که می‌خواهند روز بهتر با کار بیشتری را داشته باشند زمینه سازی می‌کند.

این مجموعه تفریحی و ورزشی در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع و با زیربنای 2 هزار و 600 مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر 80 میلیارد ریال در مسکن مهر رشت به بهره‌برداری رسید.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna