پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
محمدباقر نوبخت در نخستين نشست شوراي برنامه ريزي گيلان در سال 95 با بيان اينکه دولت از تمامي ظرفيتها و امکانات موجود براي تحقق رشد اقتصادي 5 درصد بهره مي گيرد گفت: بخش خصوصي نيز با حمايت دولت در اين بخش نقش تاثيرگذاري خواهد داشت. 
وي در ادامه با اشاره به کمبود منابع مالي در کشور گفت: بايد درسال جديد از فرصت پساتحريم بهره گرفته و با اجراي اقتصاد مقاومتي شاخص اقتصادي کشور را افزايش دهيم.
رييس سازمان مديريت وبرنامه ريزي کشور همچنين به تکميل و بهره برداري از طرح هاي نيمه تمام عمراني هم اشاره کرد وافزود : اولويت دولت در اين بخش بهره برداري از طرح هايي با توجيه اقتصادي واشتغالزايي بالاست.
استاندار گيلان هم در اين نشست به مصوبات سفر رييس جمهور به گيلان اشاره کرد و گفت: نيمي از مصوبات سفر رياست جمهوري از جمله طرح هاي صنعتي – گردشگري و کشاورزي محقق شده و تلاش مي کنيم تا امسال هم با اولويت بندي، طرح هاي نيمه تمام را تکميل کنيم.
محمد علي نجفي با اشاره به استقبال سرمايه گذاران بخش خصوصي براي سرمايه گذاري در استان گفت: گيلان پارسال رتبه پنجم کشور را  در صدور مجوز تاسيس واحد هاي توليدي کسب کرد.
غلامعلي جعفرزاده رييس مجمع نمايندگان گيلان در مجلس شوراي اسلامي هم دراين نشست خواستار اتمام طرح هاي نيمه تمام عمراني و صنعتي گيلان شد و افزود : با تکميل اين طرح ها اقتصاد استان رونق گرفته و نرخ بيکاري کاهش چشمگيري مي يابد.
 
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna