چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

استاندار در نخستين نشست اقتصاد مقاومتي گیلان در سال جديد بابيان اينکه هم اکنون 2هزار و 600 واحد صنعتي در گيلان با نيمي از ظرفيت فعاليت مي کنند افزود : با اعمال سياست هاي حمايتي و تسهيل روند اعطاي وام بانکي در قالب سرمايه در گردش و توسعه و تجهيز مي توان آمار اشتغال فعلي را به 2برابر افزايش داد.

محمد علي نجفي همچنين تعداد طرح هاي نيمه تمام گیلان را حدود هزار و 100 اعلام کرد افزود :  تسريع در روند تامین اعتبارات و جذب مشارکت بخش خصوصي 2راهکار عمده براي اتمام هرچه سريعتر اين طرح هاست.
رييس مجمع نمايندگان گيلان نيز افزايش تفويض اختيارات مديران بانک هاي عامل استان براي حمايت از طرح هاي توليدي و صنعتي را خواستار شد و تصريح کر د: مشخصه بارز اقتصاد مقاومتي، درون زايي و برون نگري است و اين کار مهم با حمايت از توليد وافزايش صادرات تحقق مي يابد.

غلامعلي جعفر زاده همچنين با اشاره به ظرفيت هاي عمده گيلان در حوزه بازرگاني – کشاورزي و گردشگري ، تسهيل در روند بهره مندي از اعتبارات صندوق توسعه ملي را خواستار شد

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna