جمعه 7 اردیبهشت 1403

در این مسابقه که عصر دوشنبه برگزار شد ، دو تیم فوتبال جوانان آریا لشت نشاء و سپیدرود رشت در نهایت به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافتند .
در جریان این بازی که از هفته هیجدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان برگزار شد ، دو تیم آریا لشت نشاء و سپیدرود رشت یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند .
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته هجدهم این رقابت ها ، تیم فوتبال جوانان شهرداری رودسر در یک بازی پرگل و یک طرفه با نتیجه شش بر صفر برابر تیم فوتبال جوانان شاهین بندرانزلی به برتری رسید و دیدار تیم های فوتبال جوانان شهرداری تولم شهر و بنادر و دریانوردی انزلی نیز با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت .
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی انزلی همچنان در صدر جدول قرار دارد ، تیم های فوتبال جوانان قصر لاهیجان و گمرک بندرانزلی نیز به ترتیب در مکان های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند .
در رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna