سه شنبه 28 فروردین 1403

در جریان این مسابقه که عصر دوشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال کیمیافرآیند تهران به برتری دست یابد تا اولین پیروزی خود در مرحله نهایی این مسابقات را جشن بگیرد .
این مسابقه ، از هفته سوم مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد .
در جریان این دیدار و در نیمه اول ، تیم فوتبال سپیدرود رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و توانست چند موقعیت مناست گلزنی نیز به دست آورد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند تا این نیمه با نتیجه مساوی بدون گل پایان یابد .
در نیمه دوم نیز این تیم سپیدرود رشت بود که برتر از حریف خود ظاهر شد و بر توپ و میدان تسلط داشت تا اینکه سهیل حق شناس بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 88 و از روی نقطه پنالتی ، گل سه امتیازی تیم سپیدرود رشت را به ثمر برساند .
قضاوت این مسابقه را سعاد وفاپیشه با کمک های احمد کاظم لو و محمود گوهری نژاد بر عهده داشتند که در جریان این دیدار ، حسین نظری از تیم کیمیا فرآیند تهران و محمد همرنگ از تیم سپیدرود رشت کارت زرد ریافت کردند و طاهر شفاهی بازیکن کیمیافرآیند نیز در دقایق تلف شده این دیدار ، از زمین بازی اخراج شد .
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و کیمیافرآیند تهران در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم با تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران ، کارا شیراز ، بادران تهران و شهرداری بندرعباس هم گروه هستند .
مرحله نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم کشور با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار می شود که تیم های حاضر به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم برتر هر گروه ، به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را دریافت می کند . /ایرنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna