شنبه 1 اردیبهشت 1403

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اعلام این خبر گفت: طرح آرامش بهاری از 28 اسفند آغاز و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.
حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی هدف از اجرای این طرح را تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروز، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقای سطح فکری، فرهنگی زائران و مسافران نوروزی اعلام کرد .
وی با بیان اینکه مبلغان اعزامی دوره دیده از قم و روحانیون بومی در اجرای طرح آرامش بهاری همکاری دارند ، افزود: غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه و امامزادگان استان گیلان از ویژه برنامه های اجرای طرح آرامش بهاری است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطر نشان کرد: برنامه زمان سال تحویل، حضور روحانیون برای اقامه نماز، پاسخ به سوالات و شبهات، مشاوره و برگزاری مسابقه فرهنگی از جمله برنامه های اجرای این طرح است.
حجت الاسلام والمسلمین عادلی با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی در اجرای طرح آرامش بهاری یادآور شد: در اجرای این طرح 60 خیمه معرفت در بقاع متبرکه برای پاسخگویی به شبهات مردم برپا می شود.
استان گیلان دارای 940 امامزاده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna