پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز یکشنبه در این خصوص گفت : از سوی فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته سوم رقابت های لیگ دسته دوم کشور اعلام شد که بر این اساس ، سعاد وفاپیشه به عنوان داور دیدار تیم های سپیدرود رشت و کیمیا فرآیند تهران معرفی شد .
رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : همچنین احمد کاظم لو و محمود گوهری نژاد به عنوان کمک داور سعاد وفاپیشه را در این دیدار همراهی خواهند کرد ، مرتضی عامری نیز به عنوان داور چهارم در این مسابقه انجام وظیفه می کند و تقوی نیز به عنوان ناظر داوری دیدار تیم های سپیدرود رشت و کیمیافرآیند تهران حضور خواهد یافت .
وی اظهار کرد : تیم های فوتبال سپیدرود رشت و کیمیافرآیند تهران عصر فردا (دوشنبه) در هفته سوم از مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دو کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت رو در روی هم قرار می گیرند .
وی ادامه داد : با توجه به این امر ، امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند در دیدار برابر کیمیافرآیند تهران با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند به برتری برسد تا آخرین بازی سال جاری را با پیروزی به اتمام برساند .
تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله نهایی این رقابت ها در گروه دوم با تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران ، کارا شیراز ، کیمیافرآیند تهران ، بادران تهران و شهرداری بندرعباس هم گروه است .
مرحله نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم کشور با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار می شود که تیم های حاضر به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم برتر هر گروه ، به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کند .
تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله مقدماتی این رقابت ها در گروه چهارم این مسابقات قرار داشت و سرانجام با کسب 33 امتیاز پس از تیم شاهین بوشهر 35 امتیازی، در مکان دوم جدول گروه خود قرار گرفت و به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد./ایرنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna