پنج شنبه 9 فروردین 1403

در جلسه فوق العاده عصر روز چهارشنبه 19 بهمن شورای اسلامی کلانشهر رشت افزایش 27 درصدی نرخ تاکسی در رشت از اول سال آینده به تصویب اعضا رسید.
بودجه پیشنهادی شهرداری کلانشهر رشت در سال 95 به مبلغ هشت هزار و 880 میلیارد ریالی نیز عصر امروز بیش از یک ساعت مورد بحث و بررسی اعضای شورای اسلامی رشت قرار گرفت، که تصویب آن به نتیجه نرسید.
در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت لایحه کمک مالی به هیات تکواندو به مبلغ 11 میلیون و 500 هزار تومان نیز به تصویب رسید.
رییس شورای اسلامی کلانشهر رشت در نطق پیش از دستور جلسه گفت: در یک سال اخیر، تلاش های زیادی برای خوشنودی شهروندان انجام گرفت.
محمدعلی رفیعی افزود: در یک سال اخیر در بخش های عمرانی برای آبادانی شهر بسیار تلاش شد که امیدواریم رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشد.
وی ضمن قدردانی از زحمات شهردار، مدیران شهرداری مناطق کلانشهر رشت و کارکنان تصریح کرد: همه با هم بایستی برای عمران و آبادانی شهرمان تلاش کنیم.
رییس شورای اسلامی کلانشهر رشت از زحمات یک ساله خبرنگاران نیز قدردانی کرد و یادآور شد: خبرنگاران در سرما و گرما با حضور پررنگ خود ، برای انعکاس واقعیت ها تلاش کردند.

* جلسه شورای اسلامی رشت با ترک یک نفر از اعضا از رسمیت خارج شد
جلسه فوق العاده عصر امروز شورای اسلامی کلانشهر رشت با بیش از یک ساعت تاخیر آغاز و با حدود سه ساعت برگزاری، با ترک یک نفر از اعضا، در هنگام بحت و بررسی بودجه پیشنهادی سال 95 شهرداری رشت از رسمیت خارج شد.
جلسات شورای اسلامی کلانشهر رشت با حضور حداقل 10 نفر رسمیت دارد.
جلسات شورای اسلامی کلانشهر رشت عصر های روز یکشنبه هر هفته برگزار می شود.
جلسه فوق العاده امروز چهارشنبه به دلیل تعطیلی یکشنبه هفته آینده برگزار شد.
شورای اسلامی کلانشهر رشت 15 عضو دارد./ایرنا/

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna