جمعه 10 فروردین 1403

در هفته دوم از مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم سپیدرود رشت مقابل نفت و گاز گچساران به نتیجه تساوی رسید و تیم رهپویان رضوانشهر دیگر نماینده گیلان نیز در این مسابقات برابر تیم پارس جنوبی جم به نتیجه مساوی دست یافت .
بر این اساس ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در گچساران به مصاف تیم نفت و گاز رفت که در این دیدار این دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند تا تیم سپیدرود رشت اولین امتیاز خود در این مرحله را کسب کند .
تیم فوتبال سپیدرود رشت که در اولین هفته مرحله نهایی این رقابتها در تهران با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم بادران شده بود ، در هفته دوم نیز میهمان نفت و گاز گچساران بود تا برگزاری دو بازی متوالی خارج از خانه را تجربه کند .
تیم سپیدرود رشت که در هفته اول این رقابتها متحمل شکست شده بود و در انتهای جدول رده بندی گروه خود قرار گرفته بود ، سعی داشت تا در دیدار برابر نفت و گاز گچساران به پیروزی برسد تا این تیم نیز شانس صعود به رقابتهای لیگ دسته اول را داشته باشد .
از طرف دیگر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در هفته اول این رقابتها برابر حریف خود به نتیجه مساوی دست یافته بود ، در دیدار برابر سپیدورد رشت نیز به فکر پیروزی بود اما نتیجه ای بهتر از تساوی کسب نکرد تا این تیم در دو بازی مرحله نهایی دو مساوی متوالی را به دست آورد .
این در حالی است که تیم فوتبال سپیدرود رشت که طی هفته گذشته با استعفای علی نظرمحمدی سرمربی خود روبرو شد ، بدون حضور سرمربی در دیدار برابر نفت و گاز گچساران حاضر شد و با این تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت .
در جریان این مسابقه و در نیمه اول ، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دلیل شرایط میزبانی برتر از حریف خود ظاهر شد و بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما موقعیت مناسب گلزنی به دست نیاورد .
در نیمه دوم نیز و به خصوص در دقاق ابتدایی این نیمه ، باز این تیم نفت و گاز گچساران بود که بر بازی تسلط داشت اما در ادامه هر دو تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند تا این بازی با نتیجه مساوی صفر بر صفر پایان یابد .
تیم فوتبال سپیدرود رشت با این تساوی ، از دو بازی خود فقط یک امتیاز کسب کرده و در انتهای جدول رده بندی گروه خود در مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور قرار گرفت .
تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله نهایی این رقابت ها در گروه دوم با تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران ، کارا شیراز ، کیمیافرایند تهران ، بادران تهران و شهرداری بندرعباس هم گروه است .
اما تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر دیگر نماینده گیلان که مرحله نهایی این دوره از رقابتها را خوب شروع کرد ، در دیدار دوم خود مقابل تیم پارس جنوبی جم قرار گفت که در نهایت با این تیم به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت .
تیم فوتبال رهپویان رضواشهر با توجه به اینکه در هفته اول این رقابتها برابر تیم شاهین بوشهر به پیروزی پرگل رسیده بود ، با این تساوی ، چهار امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده بندی گروه خود قرار گرفت .
تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر نیز در گروه اول مرحله نهایی رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای شاهین شهرداری بوشهر ، اکسین البرز ، نیروی زمینی تهران ، پارس جنوبی جم و نفت امیدیه همگروه است .
مرحله نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم کشور با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار می شود که تیم های حاضر به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم برتر هر گروه ، به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کند .
تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان رضوانشهر دو نماینده گیلان در این مسابقات در مرحله مقدماتی این رقابت ها در گروه چهارم قرار داشتند که سرانجام با کسب 33 امتیاز پس از تیم شاهین بوشهر 35 امتیازی ، به ترتیب در مکانهای دوم و سوم جدول گروه خود قرار گرفتند و به مرحله نهایی این مسابقات صعود کردند . /ایرنا/

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna