شنبه 1 اردیبهشت 1403

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در این خصوص گفت : در پایان رقابتهای فوتسال قهرمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان که در بوشهر جریان داشت ، تیم گیلان موفق شد عنوان دوم و نایب قهرمانی را کسب کند .
سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس ، تیم فوتسال کارکنان اداره ورزش گیلان با برتری برابر رقبای خود به همراه تیم اصفهان به دیدار نهایی و فینال این دوره از رقابتها صعود کرد .
وی اظهار کرد : در دیدار پایانی رقابتهای فوتسال کارکنان وزارت ورزش و جوانان کشور ، تیم گیلان با نتیجه پنج بر سه مغلوب تیم اصفهان شد تا پس از این تیم ، در سکوی دوم این رقابتها قرار گیرد .
وی ادامه داد : در جریان رقابتهای فوتسال قهرمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان کشور ، تیم فوتسال گیلان برابر تیمهای کرمان ، کردستان ، گلستان ، خراسان رضوی ، مازندران و خراسان جنوبی به برتری رسیده بود .
وی بیان کرد : عیسی نوری زاد ، هاشم اسماعیلی ، کیانوش سقراطی ، رضا نصیری ، مجتبی جودی ، رضا خلیلی فر ، محسن جانعلی زاده ، فاضل بازیار و مجید ستوده اعضای تیم فوتسال گیلان را در رقابتهای قهرمانی وزارت ورزش و جوانان کشور تشکیل می دادند و افخم حمدالله پور نیز به عنوان مربی و سرپرست این تیم را همراهی می کرد ./ایرنا

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna