شنبه 1 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - به گزارش رحیم زاده کمیته روابط عمومی هیئت بسکتبال گیلان : اولین دیدار از هفته هفتم رقابتهای  لیگ قهرمانی بسکتبال استان گیلان جام مجتبی بردبار از روز پنج شنبه 6 اسفند در سالن شهدا لاهیجان برگزار شد و شرکت جهان گستر لاهیج میزبان جوانان آرنا رشت بود . دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که در دیدارهای برگزار شده طعم پیروزی را نچشیده بودند . این دیدار هم در ابتدا با تلاش و دوندگی دو تیم آغاز  شد و رفته رفته با توجه به دوندگی  و تلاش جوانان آرنا این دیدار با برتری 79 بر50 این تیم به پایان رسید .  

دومین دیدار هفته هفتم رقابتهای لیگ قهرمانی بسکتبال استان گیلان جام مجتبی بردبار که قراربود شنبه 6 اسفند برگزار شود ، عصر دوشنبه 8 اسفند و در سالن 22 بهمن کوچصفهان تیم شهرداری لاهیجان میهمان توسعه پایدار کوچصفهان بود . دو تیم که از ابتدا برای کسب پیروزی پا به میدان گذاشته بودند روند کسب امتیاز را با احتیاط دنبال می کردند و در نهایت این دیدار با برتری 72 بر 68 شهرداری لاهیجان به رسید. در هفته هفتم جوانان ملوان نیروی  دریایی بندر انزلی استراحت داشتند و دو دیدار (شهرداری لنگرود و ستارگان صومعه سرا – نوآوران گلبند رشت و درفک رشت ) به تعویق افتاد . /

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna