چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
 
 
 
 
همدلی دریادلان خونبخش با اجرای زنده سرود سازمان انتقال خون
 
 
همدلی دریادلان خونبخش با اجرای زنده سرود سازمان انتقال خون
/سرود سازمان انتقال خون کشور برای اولین بار در ایران توسط
یگان موزیک مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت
 
 
 
 
 
 
 
 
سرویس سلامت موج برنا - به مناسبت هفتم آذر روز دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در یک حرکت بی نظیر همدلی خود را با پیام (( ما حافظان دریا دریادلیم خونبخشیم )) با سازمان انتقال خون و نیازمندان به خون و فرآورده های خونی در اهدا و فرهنگ سازی اهدای خون اعلام نمودند .
 
روابط عمومی انتقال خون گیلان ؛ سرود سازمان انتقال خون کشور برای اولین بار در ایران توسط گروه موزیک مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت پیش از ظهر امروز به مناسبت ۷ آذر روز و هفته نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیردریادار دوم مهدی شعبان زاده فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت  و دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون گیلان در اداره کل انتقال خون استان گیلان با صف آرایی سپیدپوشان انتقال خون و پرسنل نیروی دریایی اجرا شد .
 
🔹️در این مراسم باشکوه پس از قرائت کلام الله مجید و نواختن سرود پر غرور ملی ابتدا امیر دریادار دوم شعبان زاده فرماندهی محترم مرکز آموزش تخصص های دریایی باقر العلوم رشت به تلاش و پشتکار مدافعان سلامت اشاره کرد و گفت : نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر برادران در نیروهای مصلح در صیانت از مرزها از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهد کرد .
 
امیر دریادار دوم شعبان زاده فرماندهی محترم مرکز آموزش تخصص های دریایی باقر العلوم رشت :
بدون شک تلاش همه شما عزیزان در کنار  دیگر مدافعین سلامت قابل ستایش است
🔹️ امیر شعبان زاده ضمن تشکر از همکاران خود به حضور در انتقال خون استان هم اشاره کرد و افزود : هدف از حضور در این مکان عرض خداقوت به همه شما عزیزان بوده است ، بدون شک تلاش همه شما عزیزان در کنار  دیگر مدافعین سلامت قابل ستایش است ، بنده و همه همکارانم در همه شرایط برای حضور در انتقال و تامین خون و فرآورده های خونی اعلام آمادگی می نمایم .
 
🩸در ادامه سرود سازمان انتقال خون ایران برای اولین بار در کشور توسط یگان موزیک نیروی دریایی نواخته شد . 
 
دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون استان گیلان : خوشبختانه تمامی نیروهای مسلح اعم از سپاه ، بسیج و ارتش در مراحل مختلف نیاز به خون سازمان انتقال را در سراسر کشور و خصوصا گیلان را جدی گرفتند و از همراهی این عزیزان بهره مند بودیم .
 
♦️  دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون استان گیلان ضمن تبریک هفت آذر روز نیروی دریایی خاطرنشان شد : خوشبختانه تمامی نیروهای مسلح اعم از سپاه ، بسیج و ارتش در مراحل مختلف نیاز به خون سازمان انتقال را در سراسر کشور و خصوصا گیلان را جدی گرفتند و از همراهی این عزیزان بهره مند بودیم .
 
♦️دکتر بابک پاکدل به جمعیت گیلان اشاره کرد و گفت : از جمعیت دو میلیون و هفتصد هزار نفری گیلان فقط ۶۰ هزار نفر بصورت مستمر خون اهدا می کنند که 
امیدواریم در سایه تعامل و همدلی همه ارگانها و نهادها در تامین خون و فرآورده های خونی بتوانیم موفق باشیم .
 
♦️مدیرکل انتقال خون گیلان به شرایط نگهداری خون هم اشاره کرد و افزود : بیماران خاص مصرف کنندگان اصلی فرآورده های خونی هستند و باید خون تازه در اختیار آنها قرار بگیرد . یا در خصوص پلاکت ، عمر سه روزه پلاکت موجب می شود با ملاحضات این فرآورده تامین و نگهداری شود .
 
♦️وی از حضور امیر فرماندهی مرکز آموزشهای باقر العلوم (ع) رشت و همه همکارانشان تقدیر کرد و آرزوی سلامت و توفیق نیروهای مسلح را مسئلت نمود. 
 
▪️یادآور می شود در این مراسم یاد و خاطره دو همکار انتقال خون خانم ها آزیتا مخنفی مسئول آزمایشگاه انعقادی اداره کل  و بهناز شیرخان ملکی مدیر پایگاه انتقال خون شهرستان لاهیجان گرامی داشته شد .
 
این مراسم با اهدای لوح یادبود و شاخه های گل توسط مدیرکل انتقال خون استان گیلان به سفید پوشان نیروی دریایی پایان یافت .
 
در حاشیه مراسم فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) به همراه مدیرکل انتقال خون گیلان از بخشهای مختلف انتقال خون بازدید بعمل آورد.








Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna