پنج شنبه 9 فروردین 1403
بازدید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی از طرح های گردشگری و کارگاه های مشاغل روستایی
 
دکتر روزبهان مدیرعامل منطقه آزاد انزلی :
ضرورت بروزرسانی واحدهای گردشگری و خدماتی در زمینه آموزش و بهره گیری
از نکات علمی علاوه بر افزایش رضایت مندی مصرف کننده موجب برند سازی و
معرفی جذابیت های ایجاد شده در فاز تجارت و گردشگری می شود .
 
 
 
 
 
 
سرویس اقتصادی موج برنا - اقتصاد هر جامعه ای رویکردهای و بخشهای متنوعی دارد که می تواند راهگشا در شرایط خاص باشد . هرچند منابع طبیعی و زیرزمینی سرمایه ای نامدحدود و امیدوار کننده هستند ، اما نباید مانعی برای دیده شدن باقی صنایع باشند .
گردشگری و صنایع دستی بخش مهمی از اقتصاد کلان کشورهاست .
بسیاری از کشورها امروز نگاه ویژه ای به توریست ، توریست پذیری و صنایع دستی دارند ، صنعتی که می تواند در کمک به اقتصاد خانواده صنعتگر و هنرمند ، منطقه و کشور نقش مهمی را ایفا کند و در این نگاه و توجه دولتمردان الزامی است .

 دکتر روزبهان مدیرعامل منطقه آزاد انزلی : ضرورت بروزرسانی واحدهای گردشگری و خدماتی در زمینه آموزش و بهره گیری از نکات علمی علاوه بر افزایش رضایت مندی مصرف کننده موجب برند سازی و معرفی جذابیت های ایجاد شده در فاز تجارت و گردشگری می شود .

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی به همراه معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری سازمان از زیر ساخت های گردشگری و خدماتی فاز تجارت بازدید بعمل آورد.

 

 

 

 

 

 

 

دکتر روزبهان در جریان این بازدید با تاکید بر ضرورت بروزرسانی واحدهای گردشگری و خدماتی در زمینه آموزش ، نحوه ارائه خدمات بیان کرد : بهره گیری از نکات علمی علاوه بر افزایش رضایت مندی مصرف کننده موجب برند سازی و معرفی جذابیت های ایجاد شده در فاز تجارت و گردشگری میشود و سازمان منطقه آزاد انزلی در تلاش است با جذب سرمایه گذاران قوی در حوزه گردشگری طرح های حائز اهمیت و بزرگی را اجرا و عملیاتی کند.

بازدید از یکی از مراکز تولید فرش دستباف ابریشمی که توانسته فرصت اشتغال مناسبی را برای جوامع محلی ایجاد کند از دیگر برنامه های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna