جمعه 10 فروردین 1403

 

دکتر محمد رفیعی انتصاب شبنم کلاهی

به عنوان دبیر کل فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت

 

 

دکتر محمد رفیعی انتصاب شبنم کلاهی به عنوان

دبیر کل فدراسیون بسکتبال را به ایشان و خانواده بسکتبال تبریک گفت .

 

 

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران یکی از مجموعه هایی است که مهارتهای متعدد افراد می تواند در نحوه حضور و فعالیتشان تاثیر گذار باشد . هیچ کوشش و تلاشی نادیده نخواهد بود و شایسته سالاری ملاک انتصاب است تا برای نیل به اهداف موثر واقع شود .

طی حکمی از سوی دکتر طباطبایی ریاست فدراسیون شبنم کلاهی به عنوان دبیر فدراسیون بسکتبال منصوب شدند .

دکتر رامین طباطبایی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های خالصانه آقای عماری و تجلیل از شخصیت صبور و مهربان ایشان، برای وی در ادامه مسیر زندگی آرزوی شادکامی و برای خانم کلاهی در سمت جدید آرزوی موفقیت کردند.

در پایان این مراسم شبنم کلاهی حکم سرپرستی خود را از دکتر طباطبایی دریافت کرد.

دکتر محمد رفیعی انتصاب شبنم کلاهی به عنوان دبیر کل فدراسیون بسکتبال را به ایشان و خانواده بسکتبال تبریک گفت .

دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان ، انتصاب سرکار خانم شبنم کلاهی به عنوان دبیر فدراسیون بسکتبال را به ایشان و خانواده بسکتبال تبریک گفتند و خاطرنشان کردند : بدون شک این انتصاب با توجه به درایت ریاست محترم فدراسیون براساس سابقه مدیریتی و تلاش مجدانه برای ارتقای سطح بسکتبال صورت گرفته است و امیدورام برای ارتقا همه جانبه این فدراسیون در راستای خط مشی حرکتی و مسیر رشدی که طراحی و تعیین شد مثمر ثمر باشد و همه ارکان این خانواده بزرگ در نیل به این اهداف در این پویایی و رشد سهیم باشیم .

دکتر محمد رفیعی به اهمیت تلاش مضاعف برای  رشد همه جانبه در سطوح مربیان و داوران و بازیکنان برای چشم اندازی روشن اشاره کرد و افزود : بدون شک نگاه ویژه به حوزه بانوان و آقایان در راستای توسعه همه جانبه این رشته آکادمیک می تواند ما را پیش از پیش در جایگاه آسیایی و جهانی یاری رساند .

یادآور می شود شبنم کلاهی پیش از این ریاست هیئت بسکتبال استان تهران ، مشاور امور بانوان فدراسیون بسکتبال .... را هم در کارنامه خود دارد. 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna