پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 

شکوه همدلی بیماران بهبودیافته کووید 19 با اهدای پلاسما در گیلان

 

 

مدیرکل انتقال خون استان گیلان

از راه اندازی دستگاه اهدای پلاسمای بهبود یافتگان کووید 19 دراستان گیلان خبر داد.

 

 

 

سرویس سلامت موج برنا - دنیا غریب سه ماه است که حال و هوایی خاص به خود گرفته و همدلی در این گوشه مصداق واقعی خود را به نمایش می گذارد و در بعضی نقاط دنیا موجب شده تا عده ای چهره واقعی خود را به نمایش بگذارند .

سازمان انتقال خون ایران با بهره مندی از امکان اهدای پلاسما از بهبود یافتگان کرونا ویروس توانسته به یاری و درمان مبتلایان جدید بپردازد و این نقطه عطف دیگری برای این سازمان حیاب بخش بوده است و حالا گیلان در بین 14 استان معین است که در این امر مهم مشارکت دارد .

شکوه همدلی بیماران بهبودیافته کووید 19 با اهدای پلاسما در گیلان

مدیرکل انتقال خون استان گیلان از راه اندازی دستگاه اهدای پلاسمای بهبود یافتگان کووید 19 دراستان گیلان خبر داد.

🔹در اولین روز از راه اندازی بخش پلاسما ، سهیل دربندی 36 ساله از آستارا، بیمار بهبودیافته کووید 19 جهت نجات جان بیماران مبتلا به این ویروس در روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه  پلاسمای خون خود را اهدا کرد.

🔹دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون استان گیلان با اشاره به تاثیر مثبت پلاسمای خون بهبود یافتگان کرونا بر بهبودی سایر بیماران کرونا گفت : بهبود یافتگان بیماری کرونا می توانند  به شکرانه بازیابی سلامتی شان به اداره کل انتقال خون استان گیلان مراجعه و پلاسمای خون خود را اهدا کنند.

🩸مرکز اهدای پلاسما در استان گیلان / اداره کل انتقال خون استان گیلان
شهررشت – میدان فرهنگ – به سمت پل عراق جنب مرکز بهداشت شهرستان رشت انتهای کوچه جنب پارک اندیشه- اداره کل انتقال خون استان گیلان
شماره تماس واحد برنامه ریزی ، جذب و حفظ اهداکنندگان خون : 01333332670
اداره کل انتقال خون استان گیلان : 01333326006


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna