جمعه 10 فروردین 1403

دیدار مدیرکل انتقال خون استان گیلان با فرمانده سپاه قدس استان گیلان

 

دکتر بابک پاکدل مدبرکل انتقال خون استان گیلان :

حضور پرشور سپاه قدس و بسیج گیلان در طرح جهادی

مبارزه با کرونا و پویش اهدای خون ستودنی است

 

 

سرویس سلامت موج برنا - دکتر بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون استان گیلان و جمعی از همراهان با فرمانده سپاه قدس استان گیلان ظهر امروز در اولین روز از ماه مبارک رمضان دیدار کرد.

مدیرکل انتقال خون استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور سپاه قدس و بسیج گیلان در طرح جهادی مبارزه با کرونا و خصوصا اهدای خون اشاره کرد و گفت : این همراهی و همدلی هم عیدانه ای بود به بیماران نیازمند و انتقال خون جهت تامین خون و فرآورده های خونی و هم الگویی مناسب برای علاقمندان به این سازمان الهی گردید .

دکتر پاکدل در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق خواستار تعامل بیش از پیش انتقال خون و سپاه با روحیه جهادی و انقلابی جهت تامین خون و فرآورده های خونی شد.

دکتر بابک پاکدل به اهمیت اهدای خون در ایام  شیوع ویروس کرونا هم اشاره کرد و بیان داشت : در این شرایط تامین خون برای بیماران خاص ، بیماران تالاسمی و بیماران فصلی (فاویسم) اهمیت ویژه ای دارد و امیدواریم همچنان شاهد حضور اهداکنندگان خون و فرآورده های باشیم.

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان : حفظ ذخایراستراتژیک انتقال خون ضروری است و سپاه قدس گیلان در کنار انتقال خون خواهد بود و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان به اهمیت حفظ ذخایر استراتژیک انتقال خون استان گیلان اشاره کرد و افزود : برای تامین خون و فرآورده های خونی که اهداکنندگان خون بخش مهم آن هستند باید حفظ شوند و این ذخایر به طور ثابت همکاری خود را ادامه دهند و در شرایط خاص هم ارگانها و نهادهای خاص برای جبران آن همت نمایند که سپاه قدس گیلان  تمام ظرفیتهای خود در این راه در اختیار انتقال خون قرار خواهد داد .

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه بسیج از جنس مردم است و تامین خون و فرآورده های خون و رفع دغدغه بیماران نیز در همین راستا می باشد افزود : از بدو پیروزی انقلاب اسلامی سلامت مردم وظایف ذاتی سپاه و بسیج تعریف می شود و به حق در این راستا سربلند و موفق بوده است و این افتخارات را مدیون همیشه در صحنه بودن مردم می دانیم..

در ادامه مدیرکل انتقال خون استان گیلان با بیان اینکه سپاه و بسیج  بازوان همیشگی نظام و ملت هستند با تقدیم لوح و یادبود خدمت سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان  مراتب تقدیر و تشکر این اداره کل را ابراز کرد .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna