جمعه 31 فروردین 1403

سید عیسی مهدوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با قدردانی از حضور پر شور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هفتم اسفند ماه جاری انتخابات خوبی برگزار شد و مردم نشان دادند به آرمان‌های انقلاب اسلامی، خون شهدا و مقام معظم رهبری وفادار هستند.

وی به پیوند ناگسستنی ملت، دولت و ارکان نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: ایستادگی ملت ایران موجب شده جامعه جهانی روزبه‌روز گرایش بیشتری به آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشد.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه 65 درصد از گیلانی‌ها در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند ، تصریح کرد: مشارکت مذکور از میانگین کشوری بالاتر است ضمن اینکه مسئولان حفظ امانت کردند تا شرمنده خون شهدا نباشند.

مهدوی متذکر شد: در برگزاری انتخابات مشکلاتی پیش‌رو بود و مردم با سعه‌صدر تحمل کردند و ماحصل آن رضایت مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری است.

وی در ادامه با اشاره به 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا ، بیان کرد: انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ غنی شهادت در جامعه حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان رشت بر انجام تبلیغات محیطی مناسب با روز بزرگداشت شهدا با همکاری شهرداری رشت تاکید کرد و گفت: 16 تا 22 اسفند ماه جاری هفته بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

مهدوی با بیان اینکه دیدار مسئولان با خانواده شهدا از جمله برنامه‌ها با رویکرد روز بزرگداشت شهدا در شهرستان رشت است، اظهار کرد: 21 اسفند ماه جاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در شهر رشت برگزار می‌شود.

وی زنده نگه‌داشتن یاد، نام و خاطره شهدا و تبیین حق عظیم شهیدان را از اهداف روز بزرگداشت شهدا دانست و خاطرنشان کرد: احیأ، حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با بهره‌گیری از ظرفیت فرهنگی روز بزرگداشت شهدا و شناساندن و نهادینه کردن این روز از جمله اهداف برگزاری روز بزرگداشت شهدا در جامعه است.

فرماندار شهرستان رشت بر اجرای برنامه‌های جذاب، جدید، ابتکاری و تحولی در روز بزرگداشت شهدا تأکید کرد و یادآور شد: تمرکز و اوج‌گیری برنامه‌ها از 19 تا 22 اسفند ماه جاری است.

مهدوی نهادینه‌سازی، مردمی کردن و فراگیری روز بزرگداشت شهدا را مهم خواند و بیان کرد: رویکرد فرهنگ‌سازی برای تبیین روز بزرگداشت شهدا در جامعه مهم است.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان رشت از سرهنگ خشکار بابت سی سال خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و بازنشستگی وی در پست معاونت نیروی انتظامی شهرستان رشت با لوح تقدیر، تشکر نمود.

وی در پایان جلسه ازمحمدعلی پور یحیی ویشگاهی بعنوان یکی ازوزنه های سنگین وزارت کشور و از توانایی هایش در حوزه های مختلف یاد کرد و ایشان را با سمت بخشدار مرکزی شهرستان رشت معرفی نمود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna