جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش حمیدرضارحیم زاده کمیته روابط عمومی هیئت بسکتبال گیلان  – لباس سرو قامت تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران اصغر کاردوست توسط حامی ورزش استان  خریداری و مبلغ آن نیز برای کمک به کودکان بی سرپرست اهدا گردید.

در ادامه حرکت کاروان مهربانی همسرایی با کودکان بی سرپرست   عصر دیروز و از ساعت 17:30  تیم بسکتبال  نوآو ران گلبند و درفک رشت به مصاف هم رفتند . نوآوران با ترکیب همیشگی خود و درفک رشت با تقویت و حمایتی که از سوی دو یار همیشگی بسکتبال گیلان یعنی مجتبی بردبار و اصغر کاردوست  که فضای حاکم بر سالن را بهبود بخشید ند ، بهره برد . این دیدار که بیشتر جنبه نمایشی و حمایتی داشت ، نمایش بسیار زیبایی در دقایق مختلف به جا گذاشتند که با استقبال و تشویق حاضران همراه شد . در ادامه ودر بین دو نیمه ضمن رو نمایی از لباس سرو قامت تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران اصغر کاردوست برای فروش آن بنفع کودکان بی سرپرست اقدام شد ، در این عرصه آقایان جبار کوچکی نژاد نماینده محترم مردم کلانشهررشت در مجلس شورای اسلامی ، رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان ، شامحمدی ریاست اداره ورزش و جوانان رشت و تنی چند از قهرمانان ورزشی ، پیشکسوتان ورزشی خصوصا بسکتبال حضور داشتند .

این ملی پوش 2 مترو 12 سانتی متری گیلان  گفت: خیلی خوشحالم که در این کار خیرخواهانه  شرکت کردم  و  معتقدم در این دنیا  فقط نام  و کار نیک از انسان به یادگار می ماند.
اصغر کاردوست افزود : دوست دارم  دیگر  ورزشکاران و قهرمانان نیز با کارهای خیر ، در کمک به افراد نیازمند قدم بردارند.

لباس سرو قامت تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران اصغر کاردوست به مبلغ  پنجاه میلیون ریال فروخته شد که نیمی از این مبلغ  توسط حامی ورزش استان جبار کوچکی نژاد نماینده محترم مردم کلانشهر رشت در مجلس شورای اسلامی تقبل شد و مبلغ آن نیز برای کمک به کودکان بی سرپرست اهدا گردید. /ع/206/




Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna