جمعه 31 فروردین 1403

حمیدرضارحیم زاده کمیته روابط عمومی هیئت بسکتبال استان گفت :  در اولین دیدار از هفته پنجم شهرداری لنگرود در سالن 22 بهمن لنگرود یکشنبه 25 بهمن میزبان جهان گستر لاهیج بود . شهرداری برای قرار گرفتن در کورس رقابتها به این برد خانگی نیاز داشت و در مقابل لاهیجی ها که علی رغم سخت کوشی و تلاش خود با 4 شکست در قعر جدول قرار داشت . این دیدار با برتری 79 بر31 شهرداری لنگرود به پایان رسید . شهرداری لنگرود با این پیروزی از 4 دیدار 7 امتیازه شد .
 در دومین دیدارتوسعه پایدار کوچصفهان در سالن 22 بهمن این شهراز ساعت 18:30دوشنبه 26 بهمن  میزبان درفک رشت بود . کوچصفهانیها که علی رغم بازیها خوبی که به نمایش می گذارد و با عنایت به تیمی که چند سالی است ترکیب خود را حفظ کرده به دنبال برد خانگی بودند . از سوی دیگر درفک هم با همچنین شرایط یعنی تیمی که چند سالی است با این ترکیب پا به میدان گذاشته و با اتکا به جوان بودن و جنگندگی بازیکنان خود پا میدان گذاشته بود نیم نگاهی به جبران امتیازات از دست رفته داشت . این دیدار پس از کش و قوسهای فراوان در پایان کوارتر چهارم با برتری 66 بر55 درفک به پایان رسید تا درفک برد خارج از خانه را تجربه کند و 6 امتیازه شود .
در سومین دیدار این هفته شهر آورد رشت بود که از ساعت 18:30چهارشنبه 26 بهمن در سالن عضدی نو آوران گلبند میزبان جوانان آرنا بود . جوانان پر انگیزه و سخت کوش جوانان آرنا که علی رغم تلاش بازیکنانش پیروزی در کارنامه خود نداشتند به مصاف نوآوران گلبندی رفت که پر انگیزه با کادری منسجم و بازیکنان ارزشمند خود در پی قهرمانی مجدد در لیگ امسال می باشد . این دیدار در پایان تلاش دو تیم با برتری 70 بر 28 گلبند به پایان رسید تا گلبند 8 امتیازه شود .
در آخرین دیدار این هفته از ساعت 15 شهرداری لاهیجان در سالن شهدای این شهر میزبان ستارگان صومعه سرا بود . دو تیم شرق و غرب گیلانی که طی سالیان اخیر در بسکتبال حرفهای زیادی برای گفتن داشتند ، خصوصا در پایه بسکتبال که هر دو تیم چه به لحاظ بازیکن و مربی در سطح استانی و ملی حضوری چشمگیر و شایسته داشتند و این دیدار در پایان بل برتری 68 بر 59 ستارگان صومعه سرا به پایان رسید . ستارگان با این پیروزی 7 امتیازه شد .
جوانان ملوان در هفته پنجم استراحت داشت . تا پایان هفته پنجم نوآوران گلبند ، جوانان ملوان نیروی دریایی بندر انزلی ، شهرداری لنگرود ، شهرداری لاهیجان ، ستارگان صومعه سرا اول تا پنجم هستند./ع/
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna