جمعه 10 فروردین 1403

ابراهیم قاسم نژاد :

نام ‌نویسی نهایی 31 داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در گیلان در دومین روز

ابراهیم قاسم نژاد رئیس ستاد انتخابات گیلان : 
31 داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور
در حوزه های انتخابیه استان،  نام نویسی نهایی کرده اند.

 

 

سرویس اجتماعی موج برنا - رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: تا ساعت 18 امروز دوشنبه یازدهم آذرماه، 31 داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در حوزه های انتخابیه استان،  نام نویسی نهایی کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ محمود قاسم‌نژاد با یادآوری ثبت نام نهایی 27 داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم تا ساعت 18 روز گذشته (یکشنبه دهم آذرماه) افزود: همچنین طی دیروز ثبت نام چهار نفر دیگر نهایی شد که بر این اساس؛ شمار ثبت نام کنندگان در روز نخست نام نویسی، به 31 داوطلب رسید.

وی ادامه داد: طی امروز که دومین روز ثبت نام از داوطلبان است نیز 31 نفر نام نویسی نهایی کرده اند که از این تعداد؛ 27 داوطلب مرد و چهار داوطلب زن هستند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات گیلان؛ این آمار تا ساعت 18 امروز احصا شده و ممکن است شمار ثبت نام کنندگان نهایی در دومین روز، افزایش یابد.

وی اضافه کرد: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مراکز حوزه‌های انتخابیه در محل فرمانداری‌ها از ساعت 8 تا 18 انجام می شود و این فرایند تا شانزدهم آذرماه جاری ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات گیلان به داوطلبان توصیه کرد که برای سهولت ثبت نام و اجتناب از هرگونه معطلی هنگام مراجعه ، مدارک اعلام شده و لازم از قبیل کارت ملی، شناسنامه،‌ عکس و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن را به همراه داشته باشند.

وی با یادآوری شرایط نمایندگی گفت: برای هر دوره نمایندگی جهت اعمال تبصره 3 ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک مقطع تحصیلی مورد قبول است ضمن آنکه همه جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و رزمندگانی که حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه دارند، از یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می‌‌شوند.

به گفته قاسم نژاد؛ حدود دو هزار و 560 شعبه برای اخذ آرای مردم در 16 شهرستان شامل 11 شهرستان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه و پنج شهرستان فرعی پیش بینی شده است.

استان گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna