جمعه 10 فروردین 1403

موج برنا -  سرهنگ سیدرسول صمدی بااعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح برخورد با اراذل و اوباش به مدت دو روز در شهرستان رشت اجرا شد.

این مقام انتظامی افزود: در این طرح ۱۰ نفر از اراذل‌ و اوباش که با شرارت و درگیری برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف موادمخدر و سلاح سرد از دستگیر شدگان، گفت: متهمان که دارای سوابق متعدد بودند با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند؛ عمده جرائم افراد دستگیر شده نزاع و درگیری، ایراد ضرب و جرح، قدرت نمایی با سلاح بوده است.

این مقام انتظامی با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، از عزم جدی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی و شرارت در سطح جامعه خبر داد و تصریح کرد: پلیس با قاطعیت و به صورت قانونی با هرگونه هنجارشکنی برخورد می‌کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان از همکاری خوب دستگاه قضایی در طرح برخورد با اراذل و اوباش قدردانی کرد و افزود: تعامل و حمایت دستگاه قضایی از پلیس، نقش موثری در ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس امنیت در جامعه دارد.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna