جمعه 10 فروردین 1403

موج برنا - فرماندار رودبار با جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس این شهرستان دیدار کرد و نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس شهرستان شفت گشایش یافت.

 محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در دیدار جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس، برجسته‌ترین افتخارات کشور در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان‌فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن بازخوانی می شود.

وی افزود: این هفته فرصتی است تا ارزش های ناب اتحاد و همدلی، اخوت و برادری، ایمان و اتکال راسخ به خداوند متعال، اطاعت صادقانه از امام و پرهیز از منیت ها را مرور کنیم و به خود ببالیم که با این ارزش ها آنچه را خواستیم، توانستیم.
شهرستان رودبار در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

بازگشایی نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس در شفت

 همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه عکس و کتاب با موضوع هشت سال دفاع مقدس در نگارخانه مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت واقع در غرب استان گیلان بازگشایی شد.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز شده است. گیلان  در دوران دفاع مقدس حدود هشت هزار شهید، ۲۲ هزار جانباز و دو هزار و ۷۰۰  آزاده تقدیم انقلاب کرده و ۲۲ تن از شهدای مدافع حرم، گیلانی هستند. گیلان همچنین پنجمین استان پیشتاز کشور در دوران دفاع مقدس است.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna