جمعه 10 فروردین 1403

 

پیروزی نوجوانان شایسته بسکتبال پسران گیلان مقابل تیم مدعی توابع تهران

 

دومین پیروزی نوجوانان شایسته بسکتبال پسران گیلان مقابل تیم مدعی

توابع تهران / سومین دیدار گیلان مقابل قزوین

 

 

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا رقابتهای نوجوانان کشور که از چهارشنبه 27 شهریور در رشت آغاز شده است با برگزاری دو  دیدار دیگر در روز دوم رقابتها پیگیری شد .

در نخستین دیدار یک دیدار نزدیک و حساس را تیمهای البرز و قزوین از ساعت 16 در سالن شش هزار نفره شهدای رشت  برگزار کردند . دیداری که دو نیمه متفاوت داشت و نیمه اول البرز با خیالی آسوده با یک برتری محسوس به کار خود ادامه می داد ، اما نیمه دوم پسران نوجوان قزوین کار را بهتر ادامه دادند و برتری نسبی بین دو تیم حاکم بود .

این دیدار در حالی پیگیری می شد که احتمال واگذاری بازی توسط البرز هم دور از دسترس نبود و نهایتا پس از چهار کوارتر تلاش دو تیم ، تیم البرز با نتیجه 54 بر 51  به برتری برسد .بدین ترتیب البرز سه امتیازه شد و قزوین هم دو امتیازه شد .  

دومین پیروزی نوجوانان شایسته پسر گیلان مقابل تیم مدعی توابع تهران /سومین دیدار گیلان مقابل قزوین

دومین دیدار روز نخست از ساعت 18:20 برگزار شد . دیداری که دو تیم پیروز روز نخست به مصاف هم رفتند . توابع تهران که مقابل قزوین به برتری رسیده بود و گیلان که البرز را با اختلاف پشت سر گذاشته بود .

پسران شایسته گیلان با هدایت بهنام یعقوبی و عیسی بخش به عنوان سرمربی و مربی و دولتی به عنوان سرپرست مقابل توابع تهران صف آرایی کردند .

کوارتر اول در دقایق ابتدایی همراه با شناخت دو تیم آغاز شد و توابع تهران با شناختی که از بازی اول گیلان داشت ، پرس از زمین دفاعی گیلان را در دستور کار قرار داد . اما پس از دقیقه 4 بازی و حمایت و هدایت مربیان و البته اجرای درست برنامه ها برتری گیلان محسوس شد و کوارتر اول با نتیجه 14 بر 17 گیلان خاتمه یافت .

کوارتر دوم با تلاش دو تیم برای ثبت پیروزی ادامه یافت و هردو تیم سعی در ثبت نتیجه به عنوان تیم برتر میدان را داشتند . دقایق متعدد بازی با برتری نسبی دو تیم سپری شد و نهایتا این دیدار با برتری  17 بر 15 توابع تهران خاتمه یافت و نیمه اول با برتری  32 بر 31 گیلان خاتمه یافت .

کوارتر سوم تحت تاثیر صحبتهای مربیان دو تیم پرهیجان تر از کوارترهای قبل آغاز شد و تماشاگران رفته رفته بازی را ایستاده دنبال می کردند . برتری نسبی دو تیم مشهود بود و در اواخر کوارتر چند دفاع خوب و توپ ربایی موجب شد تا کمی امتیازها فاصله بگیرد و در نهایت این کوارتر با برتری 16 بر 22 گیلان خاتمه یافت .

کوارتر چهارم و پایانی این دیدار با فشار دو تیم برای به دست گرفتن توپ و میدان آغاز شد و سعی دو تیم برای گرفتن ابتکار بازی از زمین دفاعی آغاز شد . تلاش کادر فنی و بازیکنان از یک سو و  در کنار آن همکاری و تلاش خانواده و تماشاگران برای ایجاد انگیزه موجب شد تا کوارتر سوم 26 بر 21 برای توابع تهران ثبت شود و عملا برتری در کوارتر با تساوی دو همراه شد و این دیدار نهایتا با پیروزی 74 بر 72 نوجوانان پسر گیلان خاتمه یافت تا عملا دومین پیروزی گیلان رقم بخورد .

بدین ترتیب گیلان دومین پیروزی خود را ثبت کرد و در انتظار دیدار مقابل قزوین بود تا با ثبت یک پیروزی مقابل تیمی که چیزی برای از دست دادن ندارد و حداقل با پیروزی مقابل گیلان سعی دارد دست خالی به خانه باز نگردد .

ابراهیم گل آرا ناظر گیلانی این رقابتها و سرپرست فنی مسابقات با کمک چهار داور اعزامی تیمها و چهار داور گیلانی این رقابتها را قضاوت کرد .

 


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna