پنج شنبه 9 فروردین 1403

از  211 دانش آموز مقام آور شهرستان انزلی در رقابتهای هنری ، ورزشی و فرهنگی ، کشور و بین المللی درسالن همایش های دهکده ساحلی تجلیل شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان انزلی در جمع خبرنگاران با اشاره به هدایت و شناسایی استعداد های دانش آموزی بعنوان یکی از ماموریتهای آموزش و پرورش اظهار کرد:با برگزاری مسابقاتی درآموزش و پرورش سراسر کشور،دانش آموزان شهرستان انزلی نیز به مانند سایر نقاط کشور در تمامی مقاطع ملی و بین المللی و استانی خوش درخشیدند .
سیدحسین دریابکی افزود: سه دانش آموز، موفق به کسب رتبه های بین المللی و 176 دانش آموز نیز برگزیده مسابقات در سطح استان گیلان هستند.
وی گفت :  20 دانش آموز برگزیده کشوری معدل 20  را کسب کرده اند و  با همت و سخاوتمندی خانم سیمین موقر که همواره یار و یاور دانش آموزان هستند از کلیه این دانش آموزان تجلیل و لوح تقدیر به همراه هدایای نفیس به آنان اهداء شد.
سیمین موقر خیر مدرسه سازی که هزینه جوایز این مراسم را تقبل کرده است  خطاب به دانش آموزان گفت: شمافرزندان توانمند و افتخارآفرین جمهوری اسلامی ایران هستید .
و کسب موفقیتهای شما دانش آموزان به عنوان پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی محسوب می شود که ایجاد تحول در همه زمینه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بدون حضور دانش پژوهان ممکن نیست.
این خیر مدرسه ساز خاطرنشان شد: با افزایش تخصص و میزان توانمندی شما دانش آموزان ، نسل های آینده ما زندگی بهتری خواهند داشت.
سیمین موقر دبیر بازنشسته دوره راهنمایی و مادر سه فرزند و ساکن تهران است که پس از ساخت مدرسه شش کلاسه نیمه شعبان در سال 93 و ساخت نمازخانه مدرسه شهدای کریم بخش در بهمن ماه امسال، در اقدامی شایسته هزینه تجلیل از 211 دانش آموز برگزیده در همه مقاطع فرهنگی ، هنری و ورزشی شهرستان انزلی را برعهده گرفت .
یادآور میشوم : شهرستان انزلی 19 هزار دانش آموز دارد./

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna