شنبه 1 اردیبهشت 1403

در پایان این رقابتها ، تیم فوتسال هیات لوشان با کسب 38 امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر گیلان را کسب کرد و  تیم فوتسال چای رفاه آستانه اشرفیه با کسب 37 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت  و همچنین تیمهای هیات فوتبال فومن و رودبار نیز با کسب 36 امتیاز به ترتیب  سوم و چهارم شدند.
در دیدارهای هفته هیجدهم و پایانی این رقابتها  تیم فوتسال قوی سپید بندرانزلی با نتیجه پنج بر دو تیم کیامیدان لاهیجان را شکست داد  و  تیم فوتسال دخانیات رشت با نتیجه چهار بر صفر بر هیات فوتبال بندرانزلی غلبه کرد  و تیم هیات فوتبال فومن نیز با نتیجه دو بر یک برابر تیم فوتسال مارلیک گنجه رودبار به برتریدست یافت .
در ادمه نیز تیم فوتسال چای رفاه آستانه اشرفیه با نتیجه چهار بر صفر هیات فوتبال لنگرود را شکست داد و تیم فوتسال هیات فوتبال رودبار با نتیجه شش بر یک برابر هیات فوتبال لوشان پیروز میدان شد .
در رقابتهای فوتسال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاههای استان گیلان ، 10 تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت پرداخنند .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna