پنج شنبه 9 فروردین 1403

پیروزی و صعود درفک گلبند رشت مقابل همشهری خود مهندسین گیلان

در پلی آف لیگ بسکتبال مردان گیلان 

 

دومین پیروزی درفک گلبند رشت مقابل همشهری خود مهندسین گیلان

در پلی آف لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران

/ درفک گلبند رشت سومین صعود کننده به نیمه نهایی 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - روزهای پرهیجان بسکتبال به اوج خود نزدیک شده است و مرحله دوم و برگشت پلی آف #لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_باران_98 در حال برگزاری است . پس از صعود شهرداری لنگرود و عقاب تالش ، سومین تیم صعود کننده از شهرآورد رشت و دیدار درفک گلبند رشت و مهندسین گیلان باید معرفی می شد .

پیروزی #درفک_گلبند_رشت در دیدار اول ، کار را برای #مهندسین_گیلان سخت کرده بود و مهندسین دیدار برگشت که اتفاقا میهمان هم بودند به دنبال پیروزی و رسیدن به دیدار سوم بودند .

کوارتر اول این دیدار با تلاش قابل قبول مهندسین گیلان آغاز شد و این در حالی بود که حاج علی محمد خانمحمدی سرمربی خود و مربی تیم ملی رده های پایه را بر روی نیمکت داشت . تلاش مهندسین گیلان و بازی کم اشتباه تیم پیروزی 17 بر 15 را برای مهندسین رقم زد .

کوارتر دوم این دیدار هم از ابتدا با سرعت قابل قبول و یک بازی سرعتی آغاز شد و دو تیم برای رسیدن به پیروزی تلاش می کردند . مهندسین گیلان به مانند کوارتر اول کم اشتباه ظاهر شدند و حملاتشان نتیجه داد و در مقابل درفک گلبند رشت با بازی احساسی و علی رقم سرعت بازی و پخش توپ در کسب نتیجه ناموفق ظاهر شد و این کواتر هم با برتری 9 بر 18 مهندسین گیلان به پایان رسید و در نهایت نیمه اول با برتری 35 بر 24 مهندسین گیلان خاتمه یافت .

کوارتر سوم و پس از استراحت دو تیم و صبتهای مربیان ، نیمه ای متفاوت برگزار شد . نیمکت پرتعداد بازیکن درفک و از سویی محدودیت بازیکنان مهندسین گیلان که آسیب دیده هم داشتند ، کوارتر سوم را با برتری درفک گلبند رشت رقم زد و کوارتر سوم با برتری 21 بر 12 درفک گلبند رشت خاتمه یافت .

کوارتر چهارم اوج هیجان این دیدار بود ، کوارتری که تیم پیروز را معرفی می کرد . کوارتری که سرعت بالای دیدار و نتایج به دست آمده همه حاضران را ملتهب کرد و علی رقم اندوخته مهندسین گیلان در نیمه اول ، بازی به تساوی رسید و در دقایق پایانی برتری نسبی بین دو تیم تقسیم شد .

اما نهایتا این دیدار با برتری 66 بر 63 درفک گلبند رشت به پایان رسید و دومین پیروزی درفک گلبند رشت ، موجب شد تا درفک گلبند رشت سومین صعود کننده به نیمه نهایی لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران 98 باشد .

حمیدرضا رحیم زاده ناظر این دیدار با کمک اصغر قاسمیان سرداور ، محمد شمالی سنجری و شاهین مومن نژاد داور اول و دوم این دیدار را قضاوت خواهند کرد .

 

 



 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna