شنبه 1 اردیبهشت 1403

قهرمانی تیم مینی بسکتبال دختران گیلان در کردستان مقابل میزبان مسابقات

🔹ابراهیمی سرپرست تیم مینی بسکتبال دختران گیلان :
تلاش ، همدلی و شناخت صحیح تکنیک کادرفنی و بازیکنان گیلان پیروزی
را رقم زد ./ این قهرمانی را به خانواده بسکتبال گیلان تقدیم می کنیم .
 
سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای مینی بسکتبال قهرمانی منطقه یک کشور با حضور هشت تیم در کردستان برگزار شد . آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، زنجان و همدان در گروه B و کردستان ، کرمانشاه ، قزوین و گیلان در گروه A رقابتها با هم به رقابت پرداختند .  
 
🔹 ابراهیمی سرپرست تیم مینی بسکتبال دختران گیلان :
تلاش ، همدلی و شناخت صحیح تکنیک کادرفنی و بازیکنان گیلان پیروزی را رقم زد . این قهرمانی را به خانواده بسکتبال گیلان تقدیم می کنیم .
دختران شایسته مینی بسکتبال گیلان پس از شکست همدان به فینال رقابتهای راه یافتند . تیم گیلان در فینال رقابتها به مصاف میزبان رقابتها کردستان رفت .
🔹 روز پایانی رقابتهای مینی بسکتبال دختران منطقه یک کشور در سنندج مصداق بارز « حق به حق دار رسیدن » بود. 
🏀 در دیدار پایانی این رقابتها، دختران شایسته  گیلان ،  کردستان میزبان رقابتها را با نتیجه ۸۸ بر ۷۳ شکست دادند .
در پایان رقابتهای مینی بسکتبال دختران منطقه یک کشور که خانم قبادیان به عنوان سرپرست فنی مسابقات را زیر نظر داشته است گفت : رقابتهای منطقه یک کشور با حضور 8 تیم در دو گروه A شامل : کردستان ، کرمانشاه ، قزوین و گیلان و گروه B شامل : آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، زنجان و همدان به مصاف هم رفتند که در نهایت  تیم گیلان به مقام قهرمانی دست یافت . تیمهای کردستان و همدان به مقام دوم و سوم دست یافتند .
وی به بازی فینال اشاره کرد و گفت : تیم گیلان و کردستان در فینال مقابل هم دیدار پایاپای و سنگینی را پشت سر نهاده و دختران غیور گیلک با اقتدار پیروز میدان شده و قهرمانی منطقه یک را از آن خود کرد .

 🔹 ابراهیمی سرپرست تیم مینی بسکتبال دختران گیلان ضمن تمجید از بازیکنان و کادرفنی افزود : لطف خدا شامل حال ما شد و در سایه تلاش و همدلی این پیروزی به دست آمد .

 🔹 این پیروزی در حالی بدست آمد که در دور مقدماتی ، کردستان به لطف میزبانی به پیروزی رسیده بود و با تلاش خانمها گلمیرزاده و دباشی و شناخت نقاط ضعف و قدرت و توجیه بازیکنان  بر میزبان غلبه کردند .
🔹 ابراهیمی سرپرست تیم مینی بسکتبال دختران گیلان ضمن تمجید از بازیکنان و کادرفنی افزود : لطف خدا شامل حال ما شد و در سایه تلاش و همدلی این پیروزی به دست آمد .

  ابراهیمی از تلاش همه بازیکنان تقدیر کرد و گفت : از همه بازیکنان باید قدردانی کرد ، چه بازیکنانی که در زمین بودند ، چه بازیکنانی که در نیمکت تیم را در زمان تعویض ، جایگزینی و‌تشویق حمایت کردند ، از زحمات فرد فرد بازیکنان تیم   : هلیا هودنه ، مدیا فرهادی ، ماهک احتشامی ، طراوت شاد ،دینا تقوی ، پروا هادی پور ، فاطمه قاسم دوست ، معصومه جعفری ، نیلوفر شیخی نژاد ، فائزه حاجی حسینی ، انیتا یحیی پور و یسنا رضایی تشکر و قدر دانی می نمایم .

🏀هلیا هودنه ، فاطمه قاسم دوست و یسنا رضایی پرامتیازترین بازیکنان گیلان بودند .
کادر فنی تیم گیلان از اولین دیدار این رقابتها تلاش نمود تا ضمن بررسی عملکرد تیمهای رقیب و بررسی تیم خود توانستند نتایج خوبی را رقم بزنند . با بررسی عملکرد تیم گیلان و نتایج به دست آمده : " هلیا هودنه ( رشت ) ، فاطمه قاسم دوست (رودسر ) و یسنا رضایی ( لاهیجان )  " به عنوان امتیاز آورترین بازیکنان تیم گیلان معرفی شدند .
ابراهیمی سرپرست تیم مینی بسکتبال دختران گیلان گفت : از تلاش همه بازیکنان تقدیر کرد و گفت : از همه بازیکنان باید قدردانی کرد ، چه بازیکنانی که در زمین بودند ، چه بازیکنانی که در نیمکت تیم را در زمان تعویض ، جایگزینی و‌تشویق حمایت کردند ، از زحمات فرد فرد بازیکنان تیم : هلیا هودنه ، مدیا فرهادی ، ماهک احتشامی ، طراوت شاد ،دینا تقوی ، پروا هادی پور ، فاطمه قاسم دوست ، معصومه جعفری ، نیلوفر شیخی نژاد ، فائزه حاجی حسینی ، انیتا یحیی پور و یسنا رضایی تشکر و قدر دانی می نمایم .

 

 

🏀

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان: پیروزی ارزشمند دختران شایسته گیلان در اولین اعزام، امید بخش تیمهای دیگر خواهد بود .

 
دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان هم ضمن تبریک قهرمانی افزود : کار بزرگ دختران گیلان ، خصوصا بیرون از خانه و در بین مدعیان ستودنی است و به عنوان اولین تیم اعزامی امید و روحیه را به تیمهای اعزامی خواهد بخشید .
وی افزود: از تلاش سرپرست پرتلاش تیم سرکار خانم ابراهیمی و  کادر فنی ، خانمها گلمیرزاده و دباشی و تمام بازیکنان تشکر و قدردانی می نمایم .
 
چای رفاه لاهیجان حامی تیم مینی بسکتبال دختران گیلان بوده است .
چای رفاه لاهیجان به عنوان حامی تیم مینی بسکتبال گیلان در تمرینات قبل از اعزام و حضور در کردستان بوده است .
 
دختران شایسته گیلان صبح فردا یکشنبه 6 مرداد در ورزشگاه شش هزار نفره شهدای رشت حضور خواهند داشت .

 


Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna