چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

حجت الله ایوبی چهارشنبه شب در مراسم پایانی نهمین جشنواره فیلم و عکس استان خراسان رضوی در کاشمر افزود: برخی مشغله ها ما را از هدف اصلی غافل کرده بود اما برای دولت یازدهم دوران غفلت تمام شده و تمام تلاش بر ایجاد زیرساختها و توجه به اقتصاد فرهنگ و هنر است . وی گفت: برای مردمی شدن هنر تلاش می کنیم لذا امیدواریم مردم با ورود به عرصه فرهنگ و هنر بتوانند روی پای خودشان بایستند و به خودکفایی برسند. رئیس سازمان سینمایی همچنین از برنامه راه اندازی شبکه وی.او.دی خبر و ادامه داد: در این چارچوب فیلمهای کوتاه و بلند تاریخ سینمای ایران از طریق گوشی تلفن همراه و دیگر امکانات ارتباطی در دسترس مردم قرار می گیرد و این خود یک انقلاب در خدمات رسانی به سینما و تصویر در کشور است. وی افزود: آوازه ایران در حوزه فرهنگ، ادبیات و هنر در جهان پیچیده است و معرفی مفاخر کشورمان با زبان فرهنگ و هنر به جهان صورت می گیرد لذا در این راستا رسانه تصویری حائز اهمیت است. ایوبی همچنین جشنواره ها را وسیله ای برای کشف استعدادها توصیف و بیان کرد: تمام بزرگان عرصه هنر و فرهنگ از همین محافل کوچک کار خود را شروع کرده اند.

مهدی فروزان فرماندار کاشمر نیز در این مراسم گفت: این شهرستان به عنوان دومین شهر زیارتی خراسان با فرهنگ غنی در فصول مختلف سال از جاذبه های فراوانی برخوردار است لذا زمینه کار برای علاقه مندان عرصه هنر فیلم و عکس به منظور خلق صحنه های زیبا مهیا در کاشمر مهیا است. در چارچوب نهمین جشنواره فیلم و عکس خراسان رضوی 65 اثر از 45 هنرمند عکاس و 65 فیلم در بخش مسابقه حضور یافتند.
کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است./بهار/

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna